اولین دوره مجازی دانشگاه تهران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۶

وبنا – دانشگاه تهران در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اقدام به پذیرش دانشجو در دوره‌های مجازی مدیریت و کارآفرینی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌کند.
ثبت نام داوطلبان از روز چهارشنبه به صورت اینترنتی از طریق وب سایت مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه به نشانی http://utec.ut.ac.ir آغاز شد و تا پایان روز جمعه ۱۴ دی ماه ادامه دارد.
اولین گروه دانشجویان مجازی دانشگاه تهران از ۲۳ بهمن(نیمسال دوم سال تحصیلی جاری) به تحصیل مشغول خواهند شد.
شایان ذکر است مرکز آموزشهای الکترونیکی در مرداد ماه سال جاری موفق به اخذ مجوز رسمی پذیرش دانشجوی مجازی از سوی وزارت علوم شد.
در شیوه نامه ثبت نام دوره‌های مجازی که در هیات رییسه دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت و رسما به مرکز آموزش‌های الکترونیکی ابلاغ شد، جزئیات مربوط به شرایط پذیرش و نحوه اجرای این دوره‌ها همچین میزان شهریه،‌مدارک مورد لزوم و نوع رشته‌های تحصیلی مجازی، مشخص شده است.
در حال حاضر ثبت نام از داوطلبان در سه رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و هفت رشته مدیریت و کارآفرینی در مقطع کارشناسی ارشد صورت می‌گیرد. رشته‌های یادشده در چارچوب قرارداد همکاری مشترک میان مرکز آموزش‌های الکترونیکی با دانشکده‌های مدیریت و کارآفرینی که به ترتیب در پنجم مرداد و بیست و یکم آبان ماه سال جاری به امضای طرفین رسیده است اجرا می‌گردد. در خصوص پذیرش دانشجو در سایر رشته‌های مجازی متعاقبا از طریق سایت مرکز آموزشهای الکترونیکی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *