کتاب مدیریت بازاریابی الکترونیک منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۸۷

وبنا – سرویس خبر کوتاه – کتاب مدیریت بازاریابی الکترونیک منتشر شد. در این کتاب می خوانید چارچوب بازاریابی الکترونیک ، برنامه ریزی برای بازاریابی الکترونیک ، تامین مشتری و کیفیت در اینترنت ، نام تجاری و افزایش ترافیک سایت ، بازگرداندن مشتری ، آنالیز آمار سایت
برای مشاهده سایت به آدرس http://www.internetmarketing.ir مراجعه کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *