سایت نمایشگاه هنری زادگاه آب راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۸۷

وبنا – کمیته معماری کانون نخبگان پژوهش و فناوری ایران (خانه هنر و معمار) به منظور تقدیس آب این موهبت الهی، و بزرگداشت آداب دیرین ایران و ایرانی، و در جهت ارتقای سطح خلاقیت و تصورات هنری هنرمندان، معماران این مرز و بوم و در پیروی از سنت شکرگزاری در تمدن باستانمان همایشی با عنوان زادگاه آب در کویر برگزار خواهد نمود این همایش در سه بخش طراحی معماری، عکاسی و گرافیک داوری خواهد شد و در سه فصل مسابقه، سمینار، نمایشگاه آثار برگزیده پیگیری خواهد شد.


به گفته دبیر نمایشگاه هنری زادگاه آب ، تمامی آثار رسیده در سایت نمایشگاه و بصورت مجازی نمایش داده می شوند.


هیئت علمی دانشگاه های مختلف معماری در این امر قضاوت خواهند نمود که ذکر اسامی این اساتید گویای تراز بالای این همایش است. ۱- دکتر داراب دیبا ۲- دکتر سیمون آیوازیان ۳- دکتر سیامک پناهی ۴- دکتر حسن اصانلو ۵- استاد امیر هوشنگ اردلان ۶- استاد ضیاء الدین جاوید ۷- استاد آرتور امیدآذری به نفرات برتر از هر سه گروه جوایز ارزنده ای به انضمام لوح یادبود، گواهی شرکت در همایش از جانب کانون نخبگان پژوهش و فناوری ایران به کلیه شرکت کنندگان تقدیم خواهد شد.


مراسم معرفی و نقد و بررسی آثار برتر و همچنین ارائه مقالات و سمینار در مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد نمایشگاههای برای هر سه گروه به طور مجزا از آثار برگزیده برگزار خواهد شد.


به گفته دبیر نمایشگاه شرکت تمای افراد در این همایش با رعایت مقررات آزاد است. استفاده از هر گونه نرم افزارهای کامپیوتری در گروه معماری و گرافیک ممنوع می براشد. کل آثار بصورت دست آزاد باید ارائه شوند. قطع شیت ها ۷۰ * ۵۰ و حداکثر از هر شرکت کننده دو شیت پذیرفته خواهد شد. 
در گروه عکاسی قطع عکس های ارائه شده باید در رنج کاغذهای A3 و A2 واقع شده باشد از داوری اثار کوچکتر از A3 و بزرگتر از A2معذور می باشد. استفاده از هر نوع دوربین بلا مانع میباشد.


برای اطلاعات بیشتر به سایت www.zadgaheab.com مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *