بیانیه رسمی سایت بالاترین

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۷

وبنا – سایت بالاترین از روز سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ (۳ فوریه ۲۰۰۹) مورد حمله قرار گرفته است. این حملات به سرور محدود نبوده و دامنه‌های اینترتی و حساب مالی بالاترین مورد حمله قرار گرفته‌اند. بالاترین در گذشته هم مورد حملات اینترنتی قرار گرفته بود ولی همیشه این حمله‌ها ناموفق بودند، اما این بار این حمله‌ها از طریق سرقت هویت مدیران بالاترین و استفاده از کارت‌های اعتباری جعلی برای نفوذ به سیستم‌های خدمات‌دهنده به بالاترین بوده است.


در طی روزهای گذشته دومین‌های سرقت‌ شده از طریق مجاری قانونی کاملا پس گرفته شده‌اند. در مورد سرورها هم سارق موفق به فرستادن درخواست فرمت یا پاک کردن دیسک‌ها به خدمات‌دهنده بالاترین شده است. خوشبختانه حمله به حساب مالی ناموفق بوده است. این حملات کاملا متوقف نشده‌اند. ما در حال استفاده از تمام ابزارهای موجود برای مقابله و تعقیب قانونی این فرد یا افراد هستیم.


تمام تلاش بالاترین ایجاد جریان آزاد اطلاعات و تبادل افکار و ایده‌ها بوده است. ویژگی خاص بالاترین این بوده است که هزارها ایرانی با عقیده های متفاوت و متضاد بدون توسل به خشونت به بحث و تبادل نظر پرداخته اند. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بالاترین بالا بماند.


ما قبل از کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل شدن تحقیقات از قضاوت در مورد انگیزه حمله خودداری می‌کنیم. وب‌سایت بالاترین پس از پایان تحقیقات در مورد حمله باز خواهد گشت.


بالاترین از حمایت کابران، وبلاگ‌نویسان و وب‌سایت‌های خبری تشکر و قدردانی می‌کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *