هشدار مرکز جرایم مجازی سپاه به براندازان نرم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۸۸

یک مسئول مرکز جرایم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران به تمام براندازان در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی، هشدار می دهد که این نیرو با تمام توان و قاطعیت به وظیفه خود عمل خواهد کرد.


“سلوکی” با تاکید بر تکلیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قانون اساسی، فرمان رهبر معظم انقلاب و ابلاغ فرماندهی کل سپاه در حفظ کیان نظام جمهوری اسلامی، خاطر نشان کرد: هرشخصی حقیقی یا حقوقی به هر طریق نرم و در فضای مجازی اقدام به گسترش عملیات ضد دین، ضد فرهنگ و براندازانه کند، این نیرو لحظه ای از او غافل نخواهد بود و به شدت درهم کوبیده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه دستگیری های اخیر توسط مرکز جرایم سازمان یافته سایبری سپاه در این راستا بوده است، افزود: اشخاص، گروه ها و کشورهای مختلف نباید این تصور را داشته باشند که فضای مجازی و اینترنتی کشور بدون کنترل است تا بخواهند هر عملیات فرهنگی علیه فرهنگ و نظام مقدس جهوری اسلامی را بر مرحله اجرا گذارند و برای کاربران محیط نا امنی را ایجاد کنند.


این مقام مسئول،در گفتگو با ایرنا، حضور سپاه در فضای اینترنتی کشور را باعث اطمینان خاطر والدین کاربران از حضور فرزندان خود و تمام کسانی که دغدغه دین و فرهنگ دارند، در فضای مجازی دانست و اظهار داشت: باید این را دانست که فضای مجازی و اینترنتی فضای کاملا مسموم و بدی نیست، مثلا می توان مقالات روز علمی، خبرهای جدید و غیره را در فضای اینترنتی جستجو کرد که سپاه در حال پاک سازی سایت های فارسی زبان از انحرافات و ایجاد فضای مجازی بدون دغدغه برای ایرانیان است.


سلوکی با بیان اینکه عوامل دستگیر شده اخیر در مسیر عملیات های نرم و جنگ روانی علیه نظام و مردم فعالیت داشتند، گفت: این افراد با انگیزه های ثابت شده، فردی و مادی که در ارتباط با کشورهای خارجی، اقدام به راه اندازی سایت های مستهجن و خلاف دین می کردند، با هوشیاری و کار شبانه روزی “۱۰ ماهه” دستگیر و سایت های آنها “منهدم” شده است.
وی از دیگر انگیزه های این افراد در راه اندازی سایت های مستهجن فارسی را القا جامعه ای بدون ایمان به احکام دینی و حرکت در بیشتر مسیر مسایل جنسی با روی کار آمدن جمهوری اسلامی در نظر جهانیان دانست و افزود: با راه اندازی این سایت ها، کشورهای خارجی نیز تبلیغات خود را برای القای این مطلب که ایرانیان افراد مستهجنی هستند، آغاز کردند.
این مقام مسئول افزود: راه اندازی سایت های مستهجن و تبلیغات علیه ایران که از ۱۰ سال پیش آغاز شده و در پنج سال اخیر گسترش پیدا کرده در مسیر بزرگتری که همان نابودی فرهنگ ایرانی، اسلامی چندین هزار ساله ملت بزرگ ایران است، می باشد که می خواهند این مطلب را به جهان بگویند، که فرهنگ ایرانیان مستهجن است و با حضور نظام جمهوری اسلامی این موضوع شدید تر شده است.


سلوکی گفت: البته زیر مجموعه های کوچکتر این سایت ها دارای انگیزه های مادی و مشکلات اجتماعی نیز بوده اند که به مرور زمان و با ادامه تحقیقات روانشناسی، علمی و جامعه شناسی بر روی این افراد انگیزه آنها نیز مشخص خواهد شد.
وی در پایان مصاحبه با ایرنا با تاکید بر اینکه تمام این سایت ها به طور کلی در حال حاضر “منهدم” شده است و تمام اطلاعات آن دانلود و موجود است، گفت: در حال حاضر تمامی این سایت ها از بین رفته اند و امیدواریم کشورهایی که دوماین های این سایت ها را در اختیار دارند، آنها را به افرادی دیگر واگذار نکنند.


سلوکی یادآور شد: با هوشیاری مردم متدین ایران آماده دریافت تمامی اطلاعات کاربران در خصوص انحرافات و اهانت به مقدسات هستیم و طی روزهای آینده به مرور اطلاعات جدیدی را منتشر خواهیم کرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *