هیات داوران دومین جشنواره آنلاین وب سایت های ایران رای نهایی خود را در خصوص سایت ها

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۸۸

هیات داوران دومین جشنواره آنلاین وب سایت های ایران رای نهایی خود را در خصوص سایت های برتر اعلام کرد.

هیات داوان، در گروه سایت دانلود، به توجه به محتوای مشابه بیشتر وب سایت ها و ارائه نرم افزار های قفل شکسته و عدم رعایت کپی رایت در این گروه هیچ سایتی را شایسته ی دریافت عنوان برترین سایت وب فارسی ندانست.

هیات داوران، در گروه موبایل، سایت www.gsm.ir را به همراه www.gsmaria.com به دلیل پوشش خبری و ارائه اطلاعات کامل و به روز به طور مشترک، شایسته ی دریافت رتبه نخست دانست.

هیات داوران دومین جشنواره آنلاین وب سایت های ایران، مجلیه اینترنتی پریانا www.pariyana.com را به دلیل نوآوری در موضوع و راه اندازی اولین مجله اینترنتی در حوزه اینترنت، و همچنین طراحی کاربرپسند و ارائه نسخه PDF در گروه نشریات آنلاین شایسته ی دریافت رتبه نخست دانست.

سایت www.idevcenter.com در گروه آموزش به انتخاب هیات داوران با توجه به ارائه ای نوین در محتوای آموزشی و استفاده از ویکی برای مشارکت کاربران در تولید محتوا را شایسته ی دریافت رتبه نخست دانست.

در گروه وبلاگ هیات داوران سایت بلاگفا www.blogfa.com را به دلیل پایداری در ارائه سرویس به کاربران و سادگی در استفاده و ایجاد وبلاگ تسط کاربران شایسته ی دریافت رتبه نخست با عنوان برترین سرویس وبلاگ در سال ۱۳۸۷ دانست.

در گروه اطلاع رسانی سایت www.aftab.ir به دلیل به روز بودن ، ارائه اطلاعات جامع ، سادگی و قدرت بارگذاری سریع از طرف هیات داوران شایسته ی دریافت رتبه نخست در گروه اطلاع رسانی دانسته شد.

سایت تراوین www.travian.ir به دلیل ارائه ای نوین از بازی آنلاین و ایجاد محیطی سرگرم کننده برای کاربران به همراه سایت www.iransong.com که امکان مشارکت کاربران را در تولید محتوا فراهم می کند، به طور مشترک، عنوان سایت برتر در گروه سرگرمی را دریافت کردند.

در میان سایت های خبری، سایت www.medianews.ir به دلیل استفاده از امکانات وب ۲ جهت اطلاع رسانی و پوشش خبری با رای هیات داوران، رتبه نخست را در گروه سایت های خبری کسب کرد.

در بخش ابزار وب، سایت وبگذر www.webgozar.com به دلیل گستردگی ارائه خدمات و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت هم تراز با خدمات بین المللی، از سوی هیات داوران عنوان سایت برتر در گروه ابزار وب را دریافت کرد.

در بخش سایت های ورزشی سایت برد و باخت www.bordobakht.com به دلیل طراحی بسیار زیبا و پوشش خبری جامع و به روز لیک برتر فوتبال ایران و همچنین ارائه جداول و آمار حرفه ای از سوی هیات داوران حائز کسب رتبه اول شد.

در بخش سایت های آگهی ، سایت ایستگاه www.istgah.com به دلیل پوشش جامع و دسته بندی متنوع و هم چنین اطلاعات جامع آگهی ها در وب و قابلیت جستجوی گسترده در این گروه از سوی هیات داوران حائز رتبه اول شد.

سایت www.digikala.com به دلیل طراحی کاربند پسند و ارائه اطلاعات کامل از محصولات و همچنین دارا بودن مطالب آموزشی، تالار گفتگو جهت نقد و بررسی کالا ها از سوی هیات داوران عنوان برترین سایت فروشگاهی سال ۱۳۸۷ را از آن خود کرد.

هیات داوران، سایت بالاترین www.Balatarin.com را به دلیل نوآوری در وب ۲ و استفاده از تکنولوژی های نوین در طراحی سایت شایسته ی دریافت رتبه نخست در گروه سایت های سوشیال نیوز دانست.

در بخش شبکه های اجتماعی سایت وبز و کلوب بصورت مشترک حائز رتبه اول شدند، سایت کلوب www.cloob.com به دلیل طراحی سایت و استفاده از متد های برنامه نویسی جدید، و سایت www.webzzz.com به دلیل سادگی در طراحی این عنوان را از سوی هیات داوران دریافت کردند.

در گروه سایت های هنری سایت www.akkasee.com به دلیل طراحی خلاقانه و وجود صفحه اصلی جامع و همچنین داربودن بخش های گوناگون و نمایشگاه بصورت فعال از سوی هیات داوران حائز رتبه اول شد.

در بخش سایت های فرهنگی، سایت www.pendar.net به دلیل پوشش جامع رویداد های فرهنگی و هنری و طراحی رابط کاربری مناسب از سوی هیات داوران دومین جشنوارن آنلاین وب سایت های ایران به عنوان سایت برتر در این گروه معرفی شد.

در بخش میکروبلاگ ها، سایت وی ویو www.viwio.com با عنوان اولین سایت ایرانی میکروبلاگ ، به دلیل فراهم سازی قابلیت به روز رسانی و مینی بلاگ با تمام امکانات موجود و همچنین دسترسی از طریق موبایل از سوی هیات داوران شایسته ی دریافت رتبه نخست دانسته شد.

برای مشاهده بیانیه پایانی بخش داوری به آدرس https://www.webna.ir/news/?id=1430927796 مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *