آغاز پذیرش آثار برای رقابتهای جهانی جوانان خالق محتوای الکترونیکی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹

وبنا – پذیرش آثار برای رقابتهای جوانان WSIS Youth Award موسوم به WSYA آغاز شد. تمامی جوانان زیر ۳۰ سال که به صورت فردی یا گروهی با کمک گرفتن از ابزارهای اینترنتی مانند سایت، وبلاگ یا نرم افزار موبایل در کمک به اهداف توسعه هزاره سازمان ملل متحد فعالیت می کنند می توانند آثار خود را در این رقابتها شرکت دهند.

شرکت در این رقابتها کاملاً رایگان می باشد و بدون نیاز به هماهنگی با دبیرخانه ایران، مستقیماً از طریق سایت اصلی WSYA صورت می پذیرد. فرصت بی نظیری که در این رقابتها برای جوانان کشور ما وجود دارد، پذیرش آثار تهیه شده در تمام زبانهای سازمان ملل بدون نیاز به ترجمه سایت یا وبلاگ به انگلیسی می باشد. جوانان ایرانی که سایت یا وبلاگشان شرایط حضور در این مسابقه را داشته باشد می توانند مستقیماً از طریق لینک Register در سایت www.youthaward.org نسبت به ثبت آثار خود اقدام نمایند.

گفتنی است رقابتهای بخش جوانان WSIS Award موسوم به WSYA در جهت کمک به اهداف توسعه هزاره (MDG) سازمان ملل متحد از طریق حمایت و اعطای جوایز به جوانانی که در این جهت گام بر می دارند برگزار می گردد. رقابتهای امسال در شش شاخه اصلی «مبارزه با فقر، گرسنگی و بیماری»، «آموزش برای همه»، «توانمندسازی زنان»، «فرهنگ شما»، «حفاظت از محیط زیست» و «پیگیری حقیقت» سازماندهی شده است که اطلاعات کامل درباره این شاخه ها در سایت اصلی رقابتها موجود است و به زودی نسخه فارسی مشروح آن نیز از طریق سایت WSA.ir در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دبیرخانه WSA ایران نیز در صورت نیاز به صورت رایگان آماده مشاوره و کمک به جوانان ایرانی یا معرفی مسابقه در دانشگاهها و حوزه های علمیه برای ارائه بهتر آثار خود و افتخار آفرینی بیشتر برای کشور عزیزمان می باشد.

با توجه به اینکه سال گذشته دو برنده از ایران در این رقابتها داشتیم و موفقیت بیشتر جوانان ایرانی در صورت حمایتهای دولتی در این رقابتها دور از دسترس نیست، دبیرخانه WSA ایران ابراز امیدواری می نماید که تابستان امسال شاهد حضور و موفقیت بیشتر جوانانمان با ارائه محتواهای الکترونیکی ایرانی – اسلامی در مراسم اختتامیه این رقابت بین المللی در نیویورک آمریکا باشیم

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *