خبرنگاران عصر ارتباط آنلاین شدند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۸۹

وبنا به گزارش عصر ارتباط- وبلاگ تحریریه هفته نامه عصر ارتباط  با نام برخط از اول اردیبهشت ماه راه اندازی شد. نویسندگان این وبلاگ خبرنگاران ، نویسندگان و کارشناسانی هستند که محتوای هفته نامه را تهیه و منتشر می کنند .

وبلاگ تحریریه عصرارتباط  پس از اولین تجربه آن لاین نویسی تحریریه در ۱۳ روز ابتدای سال جاری در واقع دومین تجربه برخط نویسی تحریریه هفته نامه است که در آن تلاش می شود تا خلاء های نسخه چاپی هفته نامه را برطرف شود . اگر چه طبقه بندی و دسته بندی محتوای وبلاگ برخط کاملا همسان با نام فرم ها و صفحات نسخه چاپی است اما در این وبلاگ خبرنگاران و نویسندگان با لحن و زبانی متفاوت با نسخه چاپی می نویسند ضمن آنکه در این وبلاگ یک بخش جدید تحت عنوان زندگی به سبک دیجیتالی ایجاد می شود که در آن شیوه و سبک زندگی در دنیای جدید با ابزار های دیجیتالی مورد توجه قرار خواهد گرفت .

مجتبی محمودی ،سردبیر هفته نامه عصر ارتباط  تداوم به روز رسانی وبلاگ برخط را مبتنی بر گزارهای پنجگانه زیر اعلام کرده است:

۱-      برخط پیوندی ساختار یافته با محتوا و چارچوب های فکری هفته نامه عصر ارتباط  بر قرار می کند چنانکه در تلاش خواهد بود نسخه ایی بروز باشد از آنچه که در هفته نامه منتشر نمی شود.

۲-      محتوای برخط اگرچه در قالب و ساختار وبلاگی و متفاوت با لحن و زبان هفته نامه عصر ارتباط است اما در این ساختار وبلاگی تلاش می کنیم لحن و زبان منتاسب با فضای مجازی داشته باشیم.

۳-      برخط نسخه ایی است آن لاین از آنچه که مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و حواشی آن است اما امکان بروز و نمودش در نسخه چاپی هفته نامه وجود ندارد.

۴-      برخط تلاشی است گروهی از سوی تحریریه عصرارتباط برای رسیدن به یک هارمونی در فضای مجازی به منظور استقبال از آن روزی که اطلاع رسانی و روزنامه نگاری تداوم هویت واقعی اش را با استفاده از ابزار های مجازی زنده نگه می دارد.

۵-      برخط تا زمانی به کار خود ادامه خواهد داد که همواره با محتوای تولیدی و مختص به خود به زبان فارسی به روز و مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش ،وبلاگ تحریریه عصر ارتباط هر روز اخبار ،گزارشها و تحلیل های مرتبط با فناوری اطلاعا ت و ارتباطات در ایران و جهان را در قالب یک وبلاگ گروهی در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

برای مشاهده وبلاگ به آدرس www.online.asreertebat.com  مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *