افزایش میزان تاثیرگذاری تبلیغات در وب سایت ها

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۹

وبنا – امین گرجی – جذب تبلیغات در وب به معنای کسب درآمد و باعث ماندگاری یک وب سایت می باشد. ایده و تکنیک شما هرچقدر تاثیرگذار و بروز باشد ولی اگر به کسب درآمد نرسد، ماندگار نخواهید بود.

اما قبل از جذب تبلیغات، یکی از مهم ترین کارها اندازه گیری میزان تاثیرگذاری تبلیغات در وب سایت شما است. اگر تبلیغات در سایت شما تاثیرگذاری نداشته باشد شما مشتری تجاری خود را از دست خواهید داد.

حال اگر میزان تاثیرگذاری تبلیغات در سایت خودتان را اندازه گیری نکرده باشید چگونه می توانید روی آن قیمت بگذارید. آیا رنک سایت Alexa معیار مناسبی برای قیمت گذاری است؟ 

حال سوال این است که شما چگونه فضای تبلیغات مناسب در را در سایت خود انتخاب می کنید؟ چرا هر فضا قیمتی متفاوت دارد؟ توجیه شما برای مشتری چیست؟ چگونه می توانید مطمئن باشید که مشتری از تبلیغ در سایت شما پاسخ می گیرد؟ آیا این فضا ها را تست کرده اید؟ چه نوع بنری تاثیرگذاری بیشتری دارد؟

اگر این میزان قابل اندازه گیری باشد شما می توانید به مدیران شرکت های تجاری آمار قابل قبولی ارائه دهید و تعرفه قیمت موجه تری تعریف کنید. ما در حال بررسی راهکارهایی هستیم که این امر را قابل اندازه گیری کند. ووزلای ببینیم و سایتی مانند bit.ly این امکان را به نوعی برای شما فراهم می آورند.

برای مشاهده متن کامل این مقاله می توانید به سایت ببینیم مراجعه کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *