اتصال بخش نظرات سایت بلاگ اسکای به Gravatar

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۸۹

وبنا -اکثر کاربران اینترنتی با کلمه آواتار آشنا هستند. آواتار تصویر کوچکی است که به عنوان نماد کاربر در بخش نظرات وبلاگ‌ها، انجمن‌های اینترنتی، چت روم‌ها، پروفایل اشخاص و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. آواتارها تا حدودی بیانگر شخصیت و سلیقه کاربران در دنیای مجازی اینترنت می‌باشند. از این رو می‌توانند وسیله ارتباطی مهمی بین کاربران اینترنتی محسوب شوند.

یکی از مشکلات استفاده از آواتارها، اتلاف زمان در ثبت آواتارهای متعدد برای وب‌سایتهای مختلف می‌باشد که این مسئله باعث عدم رغبت بعضی از کاربران به استفاده از آن شده است. خوشبختانه با وجود سایت Gravatar.com این مشکل نیز حل شده است. Gravatar که از کلمات Globally Recognized Avatar به معنای آواتار شناخته شده جهانی گرفته شده است به شما این امکان را می‌دهد که با یک بار ثبت نام در این وب سایت و انتخاب تصویر دلخواهتان از آواتار خود در کلیه وبلاگ‌ها و وب‌سایتهای متصل به این سرویس استفاده نمایید.

این سرویس اخیرا محبوبیت زیادی بین کاربران اینترنتی پیدا کرده است تا جایی که با مراجعه به بخش نظرات اکثر وبلاگ‌های خارجی غیر فارسی زبان متوجه آواتارهای متفاوتی که به آن زیبایی و معنا داده اند خواهید شد. از این رو سایت بلاگ اسکای امکان استفاده از سرویس Gravatar را در قسمت نظرات کلیه وبلاگ‌های زیر مجموعه خود فراهم نموده است.

تنها کافیست یکبار در سایت Gravatar.com ثبت نام نمایند. حال در هنگام ارسال نظر چنانچه آدرس ایمیلی را وارد نمایند که مطابق با آدرس ایمیل شما در سایت Gravatar.com باشد آواتار انتخابی شما نمایش داده خواهد شد. راهنمای کامل ثبت نام در سایت Gravatar.com را می‌توانید در اینجا بخوانید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *