جشن بزرگ عکس آنلاین ۹ آذر در تالار ایوان شمس

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۸۹

وبنا – جشن بزرگ سایت عکس آنلاین سه شنبه ۹ آذر ۱۳۸۹ در تالار حرکت (ایوان شمس) برگزار می شود. در این گردهمایی بزرگ که به مناسبت اولین سالگرد تاسیس سایت عکس آنلاین بعنوان یک رسانه تخصصی عکاسی برگزار خواهد شد، عکاسان، پیشکسوتان، مولفین و مترجمین تخصصی عکاسی، مدیران مجلات و رسانه های عکاسی، مدیران شرکتهای بازرگانی، علاقه مندان عکاسی و … گردهم خواهند آمد تا اولین سالگرد تاسیس سایت عکس آنلاین را جشن بگیرند.

همچنین در این مراسم، اولین دوره جایزه عکاسی مستند با نام “جایزه شید” به یک عکاس فعال و تاثیرگزار در حوزه عکاسی مستند اجتماعی اعطا خواهد شد و از عکاسان فعال در این حوزه تقدیر خواهد شد.

جایزه شید یک جایزه مستقل و تخصصی عکاسی است که سالانه به یک عکاس فعال در حوزه عکاسی مستند اجتماعی اعطا می‌شود.

این جایزه هر سال توسط سایت عکس آنلاین برپا می‌گردد و شامل تندیس شید، اوح تقدیر و جایزه نقدی است که از امسال در جشن سالگرد تاسیس سایت عکس آنلاین به یک عکاس فعال و تاثیر گذار در عکاسی مستند اجتماعی اعطا خواهد شد.

در هر دوره جایزه شید تلاش می‌شود تا تمامی آثار مستند اجتماعی که طی یک سال گذشته در یک رسانه معتبر و شناخته شده منتشر شده‌اند (اعم از خبرگزاری، روزنامه، کتاب و مجلات، نمایشگاه عکس و …) مورد بررسی هیات داوران قرار بگیرد. با اینحال خود عکاسان نیز می‌توانند از طریق این فرم (http://www.sheedaward.com/?page_id=1176) مجموعه‌ها و گزارشهای مستند اجتماعی را که شایسته بررسی توسط هیات داوران می‌دانند به هیات داوران معرفی کنند.

چهار عکاس ایرانی و یک عکاس از ایالات متحده آمریکا اعضای هیات داوری جایزه شید ۲۰۱۰ را تشکیل می‌دهند.

عماد کاشی، جهانگیر رزمی، کامران جبرئیلی، کاوه کاظمی و پیمان هوشمند زاده داورانی هستند که با بررسی مجموعه فعالیتهای عکاسان ایرانی در سال ۲۰۱۰ جایزه مستقل عکاسی مستند اجتماعی ایران را به یک عکاس اعطا خواهند کرد. جشن عکس آنلاین با حمایت شرکت نورنگار، تعمیرگاه مرکزی دوربین و گارانتی ایده‌آل برپا می‌شود.

برای مشاهده سایت به آدرس http://aksonline.ir/fa مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *