راه اندازی سایت گزارشگر طراحی صنعتی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۰

وبنا – سایت گزارشگر طراحی صنعتی در زمینه اطلاع رسانی در رشته طراحی صنعتی و رشته های وابسته از ابتدای سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

سایت گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است تا اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی (اخبار کوتاه-رویدادها-مقالات-…) را در کوتاهترین زمان ممکن به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهد و همینطور بوسیله نماینده های خود (گزارشگران) در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را نیز تحت پوشش قرار دهد.

به گفته مدیر سایت این تیم در تلاش است تا با مصاحبه های ویژه و اختصاصی با طراحان و شخصیت های مهم دنیای طراحی، افکار و نظریات آنها را در این قالب به کاربران منتقل کند. در بخش مقالات سعی می شود تا تحلیل ها-نقدها و بررسی های معتبر را از مراکز، افراد و منابع مختلف روز دنیا تهیه، تحلیف و ترجمه شود و در این بخش قرار گیرد. سایت گزارشگر طراحی صنعتی مطالب ضروری و مورد نیاز بسیاری از طراحان را در قالب یک مرجع به نام بانک اطلاعاتی قرار می­دهد و این اطلاعات را در اسرع وقت بروز و افزایش خواهد داد. در این بخش سعی می شود تا منابع مهمی چون معرفی دانشگاه های طراحی-سایت ها-نرم افزارها-کتب- استانداردهای مفید و غیره گنجانده شود تا طراحان و کاربران بتوانند تا حد امکان کلیه نیازهای خود را از این راه مرتفع نمایند.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.idreporter.com مراجعه کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *