سایت هایپراستار راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۰

وبنا – همین چند سال پیش بود که خبر «هایپراستار به ایران آمد» تیتر جراید معتبر ایرانی را از آن خود کرد و به عنوان یکی از وقایع مهم در سرمایه گزاری خارجی در ایران در بخش خرده فروشی توجه اقشار مختلف را جلب نمود.

اکنون خبر ورود این غول فروشگاهی به عرصه وب تیتر رسانه های فناوری اطلاعات خواهد شد.

“از روز شنبه بنرهای مربوط به معرفی وب سایت در سرتاسر فروشگاه قرار گرفته است و به زودی برنامه های تبلیغاتی گسترده این شرکت آغاز خواهد شد.” علی فخیم کارشناس بازاریابی هایپراستار ایران در مصاحبه تلفنی با پایگاه خبری وب سایت های ایران (وبنا)٬ با اعلام خبر راه اندازی رسمی وب سایت این شرکت از برنامه های آتی خبر داد.

از ۲ ماه قبل مرحله بهره برداری آزمایشی از این وب سایت شروع شده بود و اکنون سایت بطور رسمی افتتاح می گردد. از امکانات کنونی این وب سایت می توان به معرفی تخفیف های ویژه هایپراستار٬ شرکت کاربران در قرعه کشی ها اشاره کرد. همچنین کاربران وب سایت هایپر استار می توانند از طریق صفحه صدای شما نظرات و انتقادات خود را مستقیما به گوش مدیران این فروشگاه عظیم برسانند.

علی فخیم در پاسخ به سوال وبنا که آیا هایپراستار ایران پا به عرصه فروش آنلاین محصولات خود خواهد گذاشت اشاره کرد که امکانات زیادی در آینده به این وب سایت اضافه خواهد شد و فروش آنلاین یک امکان اجتناب ناپذیر می باشد. وی همچنین افزود که یکی از رویکردهای مهم در هایپراستار ایران بهره برداری از راهکارهای بازاریابی آنلاین است.

هایپراستار ایران یکی از شرکت های گروه ماجد الفطیم است که در سال ۱۹۹۲ توسط ماجد الفطیم تاسیس گردید. این شرکت با شعار «ما می دانیم که مشتریان به چیزی بیش از خرید نیازمندند»، مفهوم جدیدی را از ترکیب خرید و تفریح در خرده فروشی ایجاد کرد.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.hyperstariran.com مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *