اختلال در امکانات سرویس پارسی باکس

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۸۵

وبنا – سرویس وبلاگ بلاگفا ، امکان کامنت گذاری در بخش وبلاگ های بلاگفا را برای کاربران سرویس وبلاگ ParsiBox مسدود کرده است. کاربران پارسی باکس با وارد کردن نام وبلاگ خود در بخش نظرات وبلاگ های بلاگفا ، بعد از ارسال نظر، با پیغام ” امکان درج متن تبلیغاتی وجود ندارد” مواجه میشوند!.
سرویس وبلاگ بلاگفا پیش از این سایت آنلاینز و پرشین وبلاگ و حتی قالب های پرشین وبلاگ را در بلاگفا فیلتر کرده است و کاربران بلاگفا امکان استفاده از قالب ها و امکانات سایت پرشین وبلاگ را ندارند.
در پاسخ به این اقدام ، یکی از مدیران پارسی باکس افزود : “در دنیایی مجازی وبلاگ ها که آزادی بیان و عمل حرف اول را می زند از سرویس دهنده ای که ادعای این سخن را دارد این چنین اقدام غیر حرفه ای دور از انتظار بوده و این نکته را توجه داشته باشید که مطالب و پست هایی که کاربران هر سرویس دهنده بر روی وبلاگ خود منتشر می کنند تنها به صورت امانت نزد سرویس دهنده باید نگه داشته و این آرشیو مطالب را در هر زمان تحت هر شرایط باید به کاربر باز گردانده شود و هیچ حق مالکیتی بر روی مطالب وبلاگ نویس نباید داشته باشد. سرویس دهندگان وبلاگ باید این حق را برای بلاگرها خود قائل باشند که کدام سرویس دهنده را برای وبلاگ نویسی انتخاب کنند و تصمیم گیری را به عهده خود آنها بگذارند نه این که برای استفاده تجاری از وبلاگ های ایشان این حق و حقوق را پای مال کنند . تنها سرویس دهنده ای در جذب کاربران موفق و پیروز این رقابت خواهد بود که در درجه اول بهترین کیفیت و امکانات را برای وبلاگ نویسان خود فراهم کند ”

به نقل از پرشین وبلاگ

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *