وبگذر با طراحی و امکانات جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۸۶

وبنا – با افزایش روز افزون کاربران سایت و استفبال سایت ها و وبلاگ های فارسی از امکانات سایت وبگذر، علاوه بر توسعه سخت افزاری سایت، امکانات وبگذر نیز بنا به نیاز کاربران و فناوری های روز طراحی وب گسترش پیدا می کنند.
در همین راستا طراحی و امکانات جدید وبگذر راه اندازی شد. این تغییرات پس از بررسی پیشنهادها و نیازهای کاربران سایت صورت گرفت و ده ها نفر از کاربران وبگذر ما را در بررسی و گسترش امکانات یاری کردند.
اصلی ترین قابلیت افزوده شده به سیستم آمارگیری، “نمایش زنده” آمار می باشد. این سرویس که ابتکار جدیدی از سایت وبگذر می‌باشد، امکان مشاهده کلیه بازدیدها و فعالیتهای آماری سایت را به صورت زنده و خودکار به مدیران سایت‌ها می‌دهد.
از دیگر امکانات جدید شمارنده، نمایش آمار کلیه صفحات سایت و وبلاگ به صورت مجزا می‌باشد که علاوه بر نمایش آدرس صفحه و آمار به تفکیک بازدبد روزانه و کلی، عنوان صفحه نیز نمایش داده می شود.
طراحی جدید صفحه آمار بر اساس دسترسی آسان به گزارشات و طبقه بندی و ارائه بهتر گزارشات می باشد. این نسخه به طور کامل با مرورگرهای Internet Explorer و Firefox سازگار می باشد.
از امکانات جدیدی که به سیستم نظرسنجی اضافه شده است نیز می توان به “تعیین سایز و رنگبندی نظرسنجی” و “تعیین تاریخ آغاز و پایان نظرسنجی” اشاره کرد.
علاوه بر تغییرات نرم‌افزاری سایت، یک سرور جدید نیز برای انجام محاسبات و افزایش سرعت سرویس دهی راه اندازی شد. در حال حاضر ۵ سرور قدرتمند اختصاصی محاسبات مربوط به سایت وبگذر را انجام می دهند و با بوجود حجم بالای محاسبات و ۸ میلیون بار اجرای خدمات وبگذر http://www.webgozar.com در روز، در نسخه جدید سرعت و کیفیت سرویس‌های وبگذر رشد چشمگیری داشته است.
محسن پویا مدیر سایت وبگذر به وبنا گفت : “امیدواریم با توسعه مداوم امکانات سایت و تلاش شبانه روزی دست اندرکاران سایت وبگذر توانسته باشیم سرویسی پایدار، به روز و پیشرفته را به مدیران سایت ها و وبلاگ‌های فارسی ارائه دهیم.”

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *