پاسخ به نظرات خوانندگان وبلاگ یا تصحیح آن در بلاگفا

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۶

وبنا به نقل از بلاگفا : “مدتی است که امکان ویرایش نظرات خوانندگان وبلاگ در بخش مدیریت وبلاگها اضافه شده است. هدف اصلی این امکان جدید فراهم نمودن امکان پاسخگویی به نظرات توسط نویسنده وبلاگ و اصلاح اشتباهات جزئی در متن نظرات بوده است. آنچه که باعث عدم اجرای طرح فوق تاکنون بوده امکان سوء استفاده های احتمالی بوده است هرچند که این امکان در بسیاری از نرم افزارهای مدیریت وبلاگ وجود دارد. همانطور که انتظار می رفت برخی از کاربران با امکان ویرایش نظرات توسط نویسنده وبلاگ مخالف کردند اما در مدتی که این امکان بصورت آزمایشی فعال شده بود به نظر میرسد که اکثریت کاربران و بخصوص نویسندگان وبلاگها نحوه استفاده صحیح از امکان فوق را می دانند با اینحال لازم میدانیم پیشنهاداتی را برای استفاده بهتر از امکان فوق ذکر کنیم.
همانطور که اشاره شد هدف اصلی امکان فوق فراهم نمودن امکان پاسخگویی به نظرات است. در صورتی که تمایل دارید پاسخ نظری را در پایین همان نظر بنویسید میتوانید با ویرایش نظر، پاسخ آنرا در انتهای متن نظر درج کنید. ترجیحا از امکان درج خط جداکننده نیز برای مشخص و جدا کردن متن نظر با پاسخ نویسنده وبلاگ استفاده کنید.
ویرایش نظرات را در موارد جزئی مانند اشتباهات تایپی در متن نظر یا آدرس وبلاگ استفاده کنید و شایسته است که در صورت هرگونه ویرایش یا تغییر در کلمات یا جملات نظرات، جمله ای را که مشخص کننده ویرایش نظر خواننده توسط نویسنده وبلاگ یا حتی دلیل ویرایش نظر بوده را بنویسید (برای نمونه میتوانید از عبارت متن این نظر توسط نویسنده وبلاگ ویرایش شده استفاده کنید).

امیدواریم کاربران سایت با رعایت موارد بالا ضمن استفاده از امکان مفید فوق به خوانندگان وبلاگ و حقوق آنها احترام بگذارند.”

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *