عکسخانه سایت جامع عکاسی ایران آمد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۲

 

مطالب تولیدی عکسخانه در سه قالب نوشتاری، شنیداری و ویدئویی خواهد بود. برنامه‌های ویدئویی با نام «هفته» منتشر خواهد شد که پیش از این، یک فصل از این برنامه‌ها با همکاری وب‌سایت پندار در فضای اینترنت منتشر شده بود. همچنین عکسخانه بخشی را برای اعلان رویدادهای جاری در گالری‌ها در نظر گرفته، تا مرجعی روزانه برای آن دسته از هنردوستانی باشد که علاقه‌مند به گالری‌گردی هستند.

عکسخانه علاوه بر گرایش ویژه‌ای که به ارائه‌ی مطالب نظری دارد، اطلاع‌رسانی برابر از فعالیت‌های عکاسی فعالان در این حوزه، و همچنین پیگیری مسائل صنفی عکاسان را وظیفه‌ی خود می‌داند.


از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده برای عکسخانه، صفحه‌ی «پوشه‌پیوند» است که در پوشه‌های موضوعی گوناگون لینک‌های متنوع عکاسی قرار گرفته و تمامی عکاسان در صورتی که لینک وب‌سایت آنها در پوشه‌ مربوطه قرار نداشته باشد، می‌توانند با ثبت لینک وب‌سایت خود در این صفحه، به کامل‌تر شدن این صفحه که مرجع لینک‌ وب‌سایت‌های مرتبط به عکاسی است کمک کنند.

در پایان لازم است یادی شود از وب‌سایت کارگاه، به عنوان اولین وب‌سایت ایرانی که توجه ویژه‌ای به عکس داشت، ولی متاسفانه مدتی‌ است که فعالیت این وب‌سایت، متوقف شده است. به امید اینکه روزی این وب‌سایت پرطرفدار به فعالیت سابق خود بازگردد و شاهد گسترده‌تر شدن رسانه‌های عکاسی در فضای اینترنت باشیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *