سرویس اینترنتی چاپ خاطرات راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱

وبنا – سرویس اینترنتی چاپ خاطرات به نام StickyPhoto راه اندازی شد.این سرویس امکان چاپ تصاویر بر روی سطوح آهنربایی را به شما خواهد داد.با استفاده از این سرویس شما می توانید به راحتی ۶ عدد از عکس های خود را به صورت آهنربایی چاپ نموده و بر روی درب یخچال و یا هر سطح آهنی دیگری قرار دهید. این محصول در ابعاد ۵ سانتیمتری چاپ میگردد و نیازی به چسب ندارد.
شما می توانید در ۵ مرحله ساده با استفاده از این سرویس محصول خود را دریافت کنید.
با استناد به گفته ی مدیران این سایت امنیت عکس های شما تامین شده است و کمترین نیروی انسانی را در فرایند تولید به کار گرفته اند.

این سرویس پس از تکمیل سفارش طی ۱ هفته محصول مورد نظر را به دست سفارش دهندگان خود خواهد رساند و این مکان را دارا می باشد که با استفاده از کد رهگیری دریافت شده توسط شما روند دریافت محصول خود را پیگیری کنید.
این سرویس برای علاقه مندان خود کارت های هدیه ای را در نظر دارد که شما می توانید به دوستان خود به منظور استفاده از این سیستم هدیه دهید.

در حال حاضر بیش از یک آلبوم از تصاویر شما به عنوان سفارش قبول نخواهد شد اما گروه پشتیبانی این امکان را به شما می هند که توسط تماس تلفنی و یا تجدید روند سفارش آلبوم خود را مجدد سفارش دهید.
مدیران این سامانه خاطر نشان کردند که در حال حاضر آلبوم ها بر روی مدل های آهنربایی می باشد ولی در آینده ای نچندان دور این سامانه سعی به چاپ تصاویر شما بر روی وسایل دیگری همچون لیوان،بشقاب و غیره را دارد.
به زودی برای علاقه مندان این سرویس پرداخت های آنلاین قرار خواهد گرفت تا به راحتی سفارش خود را بتوانند تکمیل کنند.
در حال حاضر شما می بایست فقط ۶ عکس برای آلبوم خود در نظر بگیرید و این سرویس مقدار بیشتر و یا کمتر را  قبول نخواهد کرد.
در این فرایند کیفیت عکس های ارسالی توسط شما نیز بسیار قابل اهمیت و حداقل آن ۱۵۰ دی.پی.آی می باشد
این سرویس توسط تیم وب یک توسعه یاقته است.برای استفاده از این سرویس و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس stickyphoto.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *