افتتاح پورتال جامع اطلاعات نرم افزارهای ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۰

وبنا – حتما تاکنون تجربه کرده اید که انتخاب یک نرم افزار مناسب عمل بسیار سختی است و حتی پس از کارشناسی های فراوان و انتخاب یک نرم افزار بازهم شک و تردیدهایی وجود دارند. از طرفی اطلاعات درباره نرم افزارهای تولید داخل، بسیار پراکنده هستند و حتی بسیاری از نرم افزارها در اینترنت یافت نمی شوند و تولید کننده آنها نیز هیچ وب سایتی ندارد.

در نقطه مقابل بسیاری از نرم افزارهای خوب ممکن است که به دلیل معرفی نادرست یا نامناسب، نتوانند خود را به صورت کامل و جامع معرفی نمایند. به همین دلیل ممکن است که نرم افزاری که بسیار برای شما مناسب هم باشد، به دلیل طراحی ضعیف وب سایت و یا قرار گرفتن در صفحات آخر نتایج جستجو از دید شما مخفی مانده باشد.

آرمانت، با گردآوری نرم افزارهای تولید داخل، و با جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده و دسته بندی شده آنها در کنار یکدیگر، محیطی را فراهم می آورد تا مطالعه، مقایسه، تصمیم گیری و انتخاب را برای شما خریداران راحتتر کند.

پورتال نرم افزاری آرمانت محیطی است تا همه تولیدکنندگان نرم افزار بتوانند اطلاعات، ویژگی ها و خصوصیات محصولات و تولیدات نرم افزاری خود را در آن به رایگان ثبت کنند. سایت «آرمانت»، مجموعه همه نرم افزارهایی ایرانی است که در داخل کشور تولید شده اند. این وب سایت اطلاعات کاملی برای هر یک از نرم افزارهای ایرانی در اختیار کاربران قرار می دهد.

شما برای هر نرم افزار می توانید نظرات دیگر کاربران را بخوانید، آن نرم افزار را با دیگر نرم افزارها مقایسه کنید و به راحتی نرم افزار مناسب با نیازهای خود را از میان گزینه های ارائه شده بیابید.

در صفحه اول این سایت می توانید جدیدترین نرم افزارهای ثبت شده و برترین نرم افزار های ثبت شده را مشاهده نمایید. همچنین نرم افزار ها با توجه به حوزه کاربرد آنها اعم از فناوری اطلاعات، اغذیه، امور آموزشی، امور اداری، امور صنعتی، امور مالی و تجاری، بهداشت و درمان و … دسته بندی شده اند. این پورتال، یک حرکت فرهنگی و کاملا رایگان است و تحت حمایت انجمن ها و سازمان ها صنفی مختلف در جهت رونق بازار نرم افزار در ایران قدم بر می دارد.

علاقمندان برای استفاده از خدمات و امکانات این سایت می توانند به نشانی www.armanet.ir مراجعه نمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *