وب سایت تخفیف یاب شروع به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۰

وبنا – تخفیف یاب یک وب سایت خرید گروهی است که با قرار دادن پیشنهادهای روزانه با تخفیف های قابل توجه به فعالیت در حوزه فروش آنلاین محصولات و خدمات می پردازد. مجموعه تخفیف یاب با هدف پیاده سازی مدل تجاری موفق خرید گروهی در تهران و دیگر کلان شهرهای ایران آغاز به کار کرده است.

در این مدل تجاری، وب سایت تخفیف یاب به عنوان پلی ارتباطی بین مشتریان و صاحبین کسب و کار عمل می کند. تخفیف یاب با صاحبین مشاغل مختلف در سطح شهر ارتباط برقرار می‌کند و با ارائه یک بسته پیشنهادی مناسب، بهترین تخفیف ممکن را بر روی محصول یا سرویسی خاص دریافت می‌کند.‏ سپس این کوپن‌های تخفیف را بر روی وب سایت قرار داده و برای مدتی مشخص اقدام به فروش آن‌ها می‌کند. کوپن های خریداری شده معمولا برای مدتی طولانی قابل استفاده می باشند. ‏ با این روش، تخفیف یاب هر روز نه تنها یک سرویس یا محصول جدید از یک فروشگاه جدید را معرفی می‌کند، بلکه تخفیف‌هایی تا ۹۰ درصد بر روی‌‌ همان سرویس‌ها نیز پیشنهاد می‌دهد، تا لذت تجربه یک فعالیت جدید را برای اعضای خود از همیشه ارزان‌تر کند.

عضویت در تخفیف یاب رایگان بوده و هر فرد می تواند با وارد کردن پست الکترونیکی (email) خود در تخفیف یاب عضو شود و از پیشنهادهای روزانه را از طریق ای میل با خبر شود. وب سایت تخفیف یاب در حال حاضر امکان عضویت در خبرنامه را به مشتریان خود می دهد و شروع به کار دیگر بخش های سایت ۵ آبان ۱۳۹۰ می باشد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.takhfifyab.ir مراجعه کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *