با حضور وزیر ارتباطات: امضای دو‌ تفاهمنامه برای تامین سرمایه کسب و‌ کارهای نوپای بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

دو تفاهمنامه برای تامین سرمایه در کسب و کارهای نوپا در بوشهر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضا رسید.

به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (جمعه) عصر با حضور وزیر ارتباطات در بوشهر تفاهمنامه سه جانبه ای میان اداره کل ارتباطات و ‌فناوری اطلاعات استان بوشهر، یکی از شرکت های شتاب دهنده و پارک علم و‌ فناوری بوشهر به امضا رسید.

مطابق این تفاهمنامه شتابدهنده دیموند متعهد شد تا به کسب و کارهای نوپای استان بوشهر خدماتی چون آموزش و مشاوره های حقوقی و مالی ارایه کند.


همچنین طی تفاهمنامه دیگری مقرر شد با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر پلتفرمی با موضوع تامین مالی جمعی یا همان کراود فاوندینگ به کسب و کارهای نوپا معرفی شود.

مطابق این تفاهمنامه در این پلتفرم ۱۴۰ سرمایه گذار به کسب و کارهای نوپای استان بوشهر معرفی می شوند و بعد از تکمیل بانک اطلاعات کامل این کسب و کارهای نوپا این تفاهم‌نامه به اجرا در می آید.

وزیر ارتباطات در سفر دو روزه خود به استان بوشهر ضمن سفر به شهرستان های عسلویه، جم، بوشهر، دیلم، گناوه و دشتستان، وضعیت ارتباطی موجود را در بازدید میدانی مورد بررسی قرار داد.

بر اساس این گزارش در طی این سفر مقرر شد پنج طرح و ۴۴ پروژه ذیل آن مثل ایجاد رینگ فیبر نوری در شهرها، ارتقا یا تکمیل پوشش مناطق روستایی، تکمیل پوشش جاده ها، تجهیز دیتاسنتر و توسعه اشتغال مبتنی بر فناوری اطلاعات در استان بوشهر تا پایان سال به اجرا گذاشته شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *