نوآوردگاه «بسته‌بندی هوشمند» ۲۲ تا ۲۵ مرداد ۹۷ در تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

نوآوردگاه «بسته‌بندی هوشمند» از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۲ مردادماه ۱۳۹۷ تا ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه ۲۵ مردادماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

«نوآوردگاه» رویدادی آموزشی – عملی است که به کارآفرینان جوان آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانند بر پایه ایده‌های نوآورانه خود، کسب‌وکاری راه‌ بیاندازند و آن را توسعه دهند. در این رویداد به‌صورت خیلی ساده و قابل‌فهم، چالش‌ها و مراحل راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید در حوزه فناوری و روند توسعه و تجاری‌سازی یک محصول کاربردی مبتنی بر ایده فناورانه، شبیه‌سازی‌شده است. نوآوردگاه در مدت‌زمان ۴ روز برگزار می‌شود. در این مدت شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند چگونه تیم تشکیل دهند، ایده‌هایشان را امکان‌سنجی کنند، مدل کسب‌وکارشان را طراحی کنند، طرح تجاری کسب‌وکارشان را تدوین کنند و همه این موارد را چگونه در مقابل سرمایه‌گذار ارایه دهند.

نوآوردگاه با اجرای Gamification یا بازی‌وار سازی، خلاقیت را به رویدادهای کارآفرینی وارد کرده است. به‌نوعی که تیم‌ها در نوآوردگاه بودجه مجازی دریافت می‌کنند و باید هزینه‌های کسب‌وکارشان را به‌صورت شبیه‌سازی‌شده از آن بودجه پرداخت کنند. همچنین کارگاه‌های آموزشی نیز در قالب بازی برگزار می‌شود و تیم‌ها امتیازهایی را از مربیانشان دریافت می‌کنند. در پایان نوآوردگاه تیم‌ها، طرح و ایده‌هایشان را در مقابل شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ارایه می‌دهند و تیم‌های برتر موردحمایت قرار می‌گیرند.


برای حضور در این رویداد لازم است ابتدا در پیش رویداد (سرنخ) به‌صورت تیمی یا انفرادی ثبت‌نام کنید پس از برگزاری پیش رویداد، فرصت تیم سازی (و یا تکمیل تیم) و ایده پردازی تا قبل از رویداد نوآوردگاه وجود دارد تا با آمادگی کامل به‌صورت تیم/ایده در رویداد اصلی حضور پیدا کنید.

 

محورهای پذیرش ایده‌ها:

  • نمایش تازگی محصول غذایی بسته‌بندی‌شده
  • نمایش سلامت محصول غذایی بسته‌بندی‌شده
  • هشدار زمان انقضا محصول غذایی بسته‌بندی‌شده
  • هشدار خارج شدن محصول از زنجیره سرد

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *