استارت‌آپ ویک تهران فردا ۱۲ مرداد ۹۷ آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

استارتاپ ویک تهران از روز جمعه ۱۲ مرداد‌ماه ۱۳۹۷ تا روز جمعه ۱۹ مرداد‌ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

مرکز کسب‌وکارهای نوپا، حامی معنوی این رویداد است و کاربران ما می‌توانند با کد تخفیف ۶۰ درصدی « ICTStartups» در رویداد ثبت‌نام کنند.

درباره این رویداد نوشته شده است: «آینده هر جامعه‌ای آن‌طور رقم می‌خورد که تلاش آن جامعه در راستای آن است. بر این باوریم که جامعه‌ جوان کارآفرینی ایران با تکیه‌بر سابقه‌ای غنی و متنوع، امروز یکی از کلیدی‌ترین نقش‌ها را در ایران ایفا می‌کند و رشد و بلوغ آن در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور می‌تواند امید و شکوفایی چشمگیری با توجه به پتانسیل بسیار بالای خود ایجاد کند.


ما در رویداد هفته استارت‌آپ‌ها در تلاشیم که این جامعه را در زیر یک سقف گرد هم آوریم تا با ایجاد فضای گفتگو و تبادل‌نظر بستری برای شکل‌گیری ارتباطات سازنده و اشتراک‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه فراهم کنیم چرا که باور داریم شکل‌گیری کلام است که منجر به تولد ایده‌ها و سیاست‌ها و برنامه‌های بدیع و کارآمد می‌شود.

این رویداد مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع را شامل سخنرانی‌های کلیدی از نمایندگان دولت، دانشگاه‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و صاحب‌نظران این حوزه، میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در بر خواهد داشت.»