دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ شروع می شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷

آژانس تبلیغاتی کانگورو با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و شتابدهنده فارابی تابستان امسال اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی ۲ ماهه کرده است که مشابه یک ترم تابستانی در ۱۶ جلسه برای علاقه مندان به این حوزه برگزار می شود.

این دوره از تاریخ ۱۵ مردادماه در دانشگاه شهید بهشتی آغاز خواهد شد. هر هفته دو جلسه ۴ ساعته در روزهای دوشنبه و پنج شنبه برگزار می شود و مدت این دوره مجموعا ۶۴ ساعت خواهد بود. مدرسین، ۱۶ نفر از افراد شاخص در بین کسب و کارهای اینترنتی موفق کشور و مدیران صنعت تبلیغات و آی تی در ایران هستند. در بین آنان نامهایی نظیر علی جعفر زاده مدیر رسانه های دیجیتال آژانس تبلیغاتی بادکوبه، واهاگن سرکیسیان مدیر مارکتینگ اسنپ تریپ، احسان طریقت مدیر پروژه محتوا در کاله، علی حاجی محمدی بیانگذار همیار وردپرس و ژاکت، سعید اسدنژاد مدیر محصول شرکت صبا ایده، دکتر علیرضا قنادان، مدیرعامل تاکسیرانی تهران، عادل طالبی نایب رئیس انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی، سامان فائق مدیر سابق اول مارکت و بسیاری دیگر از مدیران آژانس های تبلیغاتی مطرح کشور و مدیران کسب و کارها و استارتاپ های موفق دیده می شود.

همچنین برخی از شرکت‌های موفق از جمله دیجی‌کالا، بیمه بازار و اسنپ تریپ به عنوان حامی این دوره برای کمک به یادگیری عملی شرکت‌کنندگان، تیم‌هایی را از بین دانشجویان این دوره انتخاب و برای اجرای عملی آموزشهای دوره، به آنها فرصت پیاده سازی آموزه های خود را بر روی شرکت‌های شان خواهند داد. در انتهای دوره نیز شرکت‌کنندگان، از طرف دانشگاه بهشتی مدرک معتبر دریافت خواهد کرد و نیز، اسپانسرهای دوره که از شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در کشور هستند تعدادی از شرکت کنندگان دوره را برای استخدام در مجموعه های خود جذب خواهند کرد.


برای ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *