کارگاه «محتوا در دو گام، تولید محتوای تجاری برای مبتدیان» جمعه ۲۹ تیر در تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷

کارگاه کاربردی «محتوا در دو گام، تولید محتوای تجاری برای مبتدیان» روز جمعه ۲۹ تیرماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در تهران برگزار می‌شود.

این دوره در دو بخش مقدماتی و پیشرفته ارایه می‌شود. در بخش مقدماتی، روی روش‌های کاربردی تمرکز داریم و با استفاده از روش‌های تولید محتوای لازم برای وب‌سایت و معرفی محصول با اصول مهمی آشنا می‌شوید که شیوه تجاری‌سازی محتوا را تعیین می‌کنند. از دیگر قسمت‌های مهم در دوره مقدماتی نحوه تولید محتوا برای اقلام بازاریابی است. این شکل محتوا به‌طور مستقیم روی ذائقه مخاطبان تاثیرگذار است و می‌تواند روی خلاقیت شما نیز تاثیرگذار باشد. از دیگر بخش‌های مهم این دوره، آموزش نحوه داستان‌سرایی است که به شما کمک می‌کند پیشنهاد خود را برای مشتری روایت کنید، روایتی که دل‌نشین است و باعث اشتیاق در ارتباط می‌شود.

در بخش پیشرفته بیشتر درباره نوع محتوا صحبت می‌کنیم. محتوا مهم‌ترین ابزار ما برای کمک به مخاطبان است تا فرآیند پیچیده انتخاب را تسهیل کند. ما با فرآیند تصمیم‌گیری مخاطب آشنا می‌شویم و می‌آموزیم در هر مرحله از این سفر باید چه محتوایی به او ارایه کنیم. در این مرحله شناخت مخاطب اهمیت بسیاری دارد ضمن اینکه در این بخش روی استراتژی‌های موفق بازاریابی محتوایی صحبت خواهیم کرد.


برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *