پرتال آموزش زبان انگلیسی راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷

وبنا – سایت EnglishPortal.ir یک سایت خبرخوان آنلاین است که خبرها و مطالب آموزشی مرتبط با زبان انگلیسی را از سایت های آموزشی معتبر فارسی و انگلیسی و وبلاگ های مرتبط دریافت و در سایت نمایش می دهد.

مدیر سایت EnglishPortal به وبنا گفت “با توسعه روز به روز RSS و XML همانند USP که در سخت افزار تمام ارتباط ها را کنترل می کند امروز در دنیای نرم افزار این XML ها هستند که کنترل زندگی دیجیتالی ما را در دست گرفته اند.”

به گفته وی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی دیگر نیاز ندارد برای خواندن مطالب مورد علاقه به سایت های مختلف مراجعه کنند و یا هر روز به دنبال پیدا کردن یک سایت جدید در گوگل باشند. بلکه با مراجعه به سایت EnglishPortal می توانند جدید ترین مطالب نوشته شده در تمام وبلاگ های آموزش زبان انگلیسی را به همراه مطلب جدید در سایت های آموزشی ایرانی و خارجی را مشاهده کنند.

سایت EnglishPortal در هر ساعت ۵۴ منبع آموزش زبان انگلیسی را جستجو می کنند و جدید مطالب را در سایت خود نمایش می دهد. یکی دیگر از امکانات این سایت امکان دسته بندی مطالب در گروه های مختلف توسط کاربران است.

برای مشاهده سایت می توانید به آدرس http://www.EnglishPortal.ir مراجعه کنید. همچنین آدرس های englishpage.ir و englishhouse.ir نیز آدرس های پشتیبان سایت می باشند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *