عصرارتباط اخبار الکامپ را آنلاین منتشر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۸۹

وبنا – تحریریه هفته نامه عصر ارتباط هر روز اخبار و وقایع الکامپ شانزدهم را لحظه به لحظه به صورت آن لاین منتشر می کند. به گزارش عصر ارتباط سایت اخبار الکامپ قصد دارد تمام رویدادهای الکامپ را در مدت برگزاری این نمایشگاه پوشش دهد. این سایت در حال حاضر فعالیت خود را در آدرس www.elecompnews.com آغاز کرده و اخبار مرتبط با نمایشگاه الکامپ را هر لحظه روی سایت قرار می‌دهد.

در “اخبارالکامپ” می‌توانید به صورت آنلاین هم‌زمان با برگزاری الکامپ شانزدهم اخبار شرکت‌های خصوصی و دولتی خدمات ارایه شده در سالن دولت الکترونیکی را به همراه گفت و گو‌های خبرنگاران عصر ارتباط را در خصوص رویدادهای الکامپ را به صورت مجزا بخوانید دربخش پیش‌خوان آموزش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تکنولوژی دیجیتالی را مشاهده می کنید.

همچنین می‌توانید با مطالعه این بخش ازجدیدترین فناوری معرفی شده در نمایشگاه الکامپ امسال مطلع شوید. علاوه بر مطالب پیش‌خوان، نظرات کارشناسان مختلف صنف IT در خصوص برگزاری شانزدهمین الکامپ را در خلال گفت و گو‌های ارائه شده منتشر می شود.

در بخش گزارش تلاش بر این است که با برترین گزارش‌های حاضر از شرکت کنندگان مختلف الکامپ روبه رو شده و در جریان فعالیت‌های این شرکت‌ها قرار بگیرید. این درحالی است که عکس خانه اخبار الکامپ نیز تصاویری از نحوه برگزاری نمایشگاه الکامژ را به معرض نمایش می گذارد.

سایت اخبار الکامپ یکی دیگر از پروژه‌های هفته نامه عصرارتباط است که خبرنگاران آن طی چهار روز برگزاری نمایشگاه الکامپ به بازگویی رویدادهای خبر و تحلیلی آن می پردازند. نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که همه ساله با حضور سازمان‌های مختلف دولتی و شرکت‌های خصوصی در حوزه IT برگزار می‌شود. هفته نامه عصر ارتباط از ۱۷ تا ۲۰ آبان در سالن ۳۸ نمایشگاه‌ بین المللی پذیرای علاقمندان است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *