مدیرعامل بانک صنعت و معدن: در تامین مالی جمعی با خلاء دسترسی به منابع رو به رو هستیم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷

مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت و معدن، مزیت بزرگ تأمین مالی جمعی را  تکیه ‌بر خرد جمعی دانست و گفت: در این نوع تامین مالی، از آنجا که مشارکت کنندگان خود می توانند مصرف‌کنندگان محصول تولیدشده یا خدمت دریافت شده باشند، استفاده از دیدگاه ها منجر به افزایش کیفیت خواهد شد.

به گزارش وبنا  محمد ثریانژاد در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، گفت: « در ایران در حوزه تأمین مالی با خلاء دسترسی به منابع روبرو هستیم . در صورت استفاده از تکنولوژی موبایل و اینترنت می‌توان برای پر کردن این خلاء و رفع نیازهای مردم استفاده کرد؛ بنابراین سهولت تأمین مالی از مزایای اصلی این روش است. البته در این میان، ایجاد اطمینان در ارائه خدمات مالی باکیفیت بالا و هزینه پایین، امنیت کافی و فرهنگ‌سازی مناسب نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت و معدن در ادامه در خصوص ظرفیت ها و زمینه های تأمین مالی جمعی اظهار داشت: امروزه در نظام مالی بین‌المللی از تأمین مالی جمعی استقبال فراوانی شده است؛ به‌گونه‌ای که مقدار تأمین مالی جمعی از ۱.۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ به ۷۶.۸ میلیارد در سال ۲۰۱۷ رسیده است و بنا بر تخمین‌ها، با نرخ رشد مرکب سالانه ۲۹ درصد این مقدار در سال ۲۰۲۵ میلادی به بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *