کالا و محصولات خود را به صورت رایگان در دادزن آگهی کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

دادزن عنوان وبسایت و اپلیکیشن اندرویدی است که امکان ثبت آگهی را به صورت رایگان فراهم آورده و تلاش دارد با حذف واسطه‌ها، دست تولید‌کنندگان کالا و محصولات را در دست متقاضیان آن‌ها قرار دهد.

خدمات

دادزن، خدمات مختلفی به کاربران ارایه می‌کند که معمولا بر پایه ثبت آگهی به صورت رایگان است. از جمله این خدمات می‌توان به آگهی‌های تجمیعی در نمای کسب‌و‌کار و فایلینگ، بی‌نت یا همان ثبت آگهی بدون نیاز به اینترنت، معرفی کالا و خدمات در کلیه امور و براساس اولویت استان‌ها و شهرستان‌ها اشاره کرد. در حال حاضر در ۱۱۸۶ شهر ایران این امکان برای افراد فراهم شده تا بتوانند آگهی‌های خود را در بیش از ۸۰۰ دسته‌بندی مختلف منتشر کنند که مورد بازدید عموم قرار گیرد. همچنین در بخش بی‌نت، این قابلیت برای افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند، فراهم شده است تا بدون نیاز به اینترنت بتوانند آگهی خود را در سامانه ثبت کنند. اپلیکیشن دادزن، از زمانی‌که لانچ شده ‌یعنی شهریورماه ۹۶ تا‌کنون ۲۰۰۰۰ نصب داشته ‌و نزدیک به ۲۵۰۰۰۰ هزار بازدید نیز از آن صورت گرفته است و تعداد آگهی‌های ثبت‌شده تا‌کنون حدود ۱۵۰۰۰ آگهی است. تیم دادزن دلیل استقبال از اپلیکیشن را رایگان‌بودن خدمات می‌دانند و در حال حاضر نیز تصمیمی بابت اخذ هزینه از کاربران بابت ارایه خدمات ندارند.

ویژگی‌ها

امکان ثبت رایگان آگهی، امکان ثبت آگهی کسب‌وکار در یک صفحه اختصاصی، دسته‌بندی اطلاعات جهت سهولت در دسترسی کاربران، امکان اشتراک‌گذاری آگهی‌ها با دوستان در شبکه‌های اجتماعی، امکان مشاهده مکان فروشنده بر روی نقشه، ارایه اطلاعات کامل ارتباط با فروشنده، امکان جستجوی آگهی‌های مورد نظر و وجود تصویر آگهی از جمله ویژگی‌های دادزن به شمار می‌رود.


داستان راه‌اندازی

حسین فولادی‌وندا ‌متولد دهه‌۴۰، بنیانگذار دادزن است. او کارشناسی‌ارشد خود را در رشته مدیریت گرایش تولید گرفته ‌و در حال حاضر نیز دانشجوی مقطع دکتری در همین رشته است. او وب‌سایت دادزن را در سال ۱۳۹۵ به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد. ایده‌اش در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران، موفق شد از داوری عمومی جشنواره عبور کند و به مرحله کاندیداتوری برسد. همین اتفاق باعث شد انگیزه جدیدی در تیم دادزن شکل گیرد تا با برنامه‌نویسی جدید و بومی، مجددا ویسایت را طراحی کنند. نسخه نهایی دادزن در ابتدای سال ۹۶ لانچ شد و در اواسط تابستان همان سال نیز نرم‌افزار اندروید آن شروع به کار کرده است.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت دادزن مراجعه نمایید و اپلیکیشن اندروید آن را دانلود کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *