گزارش اختتامیه اینوکاپ ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

مراسم اختتامیه جشنواره اینوکاپ۲۰۱۸ با اهدای جوایز به برترین‌ها به پایان رسید.

پس از سه ماه، فستیوال نوآوری و کسب‌وکار خواجه نصیر به پایان راه خود رسید و در روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۹۶ مراسم اختتامیه و داوری مرحله سوم ایده‌های نوآورانه و طرح‌های کسب‌وکار در محل آمفی تئاتر دانشکده مهندسی عمران و نقشه‌برداری برگزار گردید. ۵ ایده نوآورانه و ۶ طرح کسب‌وکار، مجموعا ۱۱ تیم این مرحله را تشکیل می‌دادند که از حدود ۱۹۰ اثر دریافتی ابتدایی، در دو مرحله داوری گزینش شده بودند.

در این مراسم علاوه بر تقدیر از شرکت دانش‌بنیان «فاپن» به مدیریت جناب آقای دکتر افضل‌زاده به عنوان «ارزش آفرین برتر مرکز رشد دانشگاه در سال ۹۶» و تقدیر از تیم برتر دانش‌آموزی شرکت‌کننده در جشنواره به سرپرستی سرکار خانم «سروناز امین محمد»، ۱۱ تیم برگزیده هر یک به مدت ۵ دقیقه از ایده و یا طرح خود در برابر حضار دفاع کردند و ۵ دقیقه نیز به سوالات غالبا چالش برانگیز داوران پاسخ دادند.


در خاتمه، به ترتیب تیم‌های روما، لوکالین و نانو اف ام سی در بخش ایده و تیم‌های گیم هرمس، لکس و سلام سالاد در بخش طرح کسب‌وکار مقام‌های اول تا سوم هر بخش را به دست آوردند و در مجموع موفق شدند که ۲۱ سکه بهار آزادی از جوایز ویژه اینوکاپ ۲۰۱۸ را از آن خود کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *