۲۶ بهمن‌ماه، کارگاه صفر تا هشتاد تولید محتوای حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

کارگاه صفر تا هشتاد تولید محتوای حرفه‌ای پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در پردیس فنی داشنگاه تهران برگزار می‌شود.

درباره کارگاه

این کارگاه از اولین گام‌ها شروع می‌شود و خیلی ساده می‌گوید چه بنویسیم و چرا بنویسیم. در این مرحله با موضوعاتی مانند استراتژی و سفر مشتری آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که چه محتوایی برای چه مخاطبی ضروری است و چند نمونه از استراتژی‌های استفاده شده توسط برندهای مطرح مرور می‌شود تا به یک تصویر جامع از آنچه می‌خواهیم انجام دهیم، برسیم. ما محتوا را برای مخاطب تولید می‌کنیم پس شناخت مخاطب گام بعدی ما خواهد بود که با استفاده از پرسونا به جزییات دقیق‌تری خواهیم رسید. پس از این مرحله نیز با چند شاخص عملکرد در تولید محتوا آشنا می‌شویم. شاخص‌های عملکرد در واقع راهنمای ما در میانه راه هستند و به ما می‌گویند که مطابق با هدف حرکت می‌کنیم یا باید مسیر را اصلاح کنیم. در مرحله بعد نیز برنامه‌ریزی برای انتشار محتوا را انجام می‌دهیم. از این مرحله به بعد وارد اجرا شده و تولید محتوا را بطور عملی تجربه خواهیم کرد. این قسمت را با توضیح کوتاهی از مراحل تولید محتوا آغاز می‌شود و سپس محتواهای مختلف برای پلتفرم‌های متنوع و کانال‌های ارتباطی متفاوت مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت، وبلاگ و ایمیل را مرور می‌کنیم. در مورد بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو بحث خواهد شد و در نهایت می‌آموزیم که خروجی کار خود را تبدیل به یک گزارش کنیم. این گزارش‌ها در آینده به شما خواهند گفت چه باید بکنید تا موفق بمانید.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت به وبسایت ایوند مراجعه نمایید و با وارد کردن کد webna در بخش کد تخفیف، از۲۰٪ تخفیف ویژه مخاطبان وبنا بهره‌مند شوید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *