گزارش گردهمایی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای تقدیر از اعضای هیات مدیره چهارم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

مراسم گردهمایی صمیمانه صنف برای تقدیر از اعضای هیات مدیره دوره چهارم، شوراهای انتظامی بدوی و تجدید نظر و همکاران دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، عصر روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، در این مراسم که با حضور پرشور صنف همچون اعضای هیات مدیره‌های ادوار و کمیسیون‌های سازمان، نمایندگان بخش دولتی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نهاد ریاست جمهوری و خبرنگاران حوزه فاوا در سالن همایش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد، از فعالیت و تلاش‌های اعضای هیات مدیره چهارم، اعضای شوراهای انتظامی بدوی و تجدیدنظر  و همچنین همکاران دبیرخانه سازمان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ساختن آینده‌ای بهتر با فعالیت صنفی

در این مراسم محمدباقر اثنی‌عشری رئیس پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ضمن خوشامدگویی به حاضران مراسم و سپاسگزاری از سه‌سال فعالیت هیات مدیره چهارم سازمان گفت: همانطور که می‌دانیم فعالیت صنفی تلاشی است که از روی عشق و علاقه و با تحمل سختی‌ها و ناملایمات فراوان انجام می‌شود و هدفی جز تغییر و بهبود و ساختن آینده‌ای بهتر ندارد. اثنی‌عشری با تاکید بر استمرار همکاری هیات مدیره پنجم با هیات مدیره‌های ادوار برای پیشبرد اهداف این تشکل مردم نهاد، ادامه داد: هیات مدیره پنجم سازمان از تمام اعضای هیات مدیره چهارم و فعالان صنف در دوره گذشته، بابت زمان و انرژی که طی این مدت برای فعالیت صنفی در سازمان گذاشته‌اند، تشکر و قدردانی می‌کند. او با اشاره به رویکرد کلی هیات مدیره پنجم در این دوره گفت: در هر دوره ازفعالیت سازمان، قطعا هم دستاوردها و هم کاستی‌هایی وجود داشته و دوره پنجم نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. ما در هیات مدیره پنجم سازمان قصد داریم برای پیشبرد امور، فعالیت‌های سازنده مدیران پیشین را ادامه دهیم و آجری بر آجرهای قبلی این بنا اضافه کنیم.


رئیس پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با اشاره به برنامه‌های مختلف هیات مدیره برای بازنگری جایگاه و اهداف سازمان و همچنین برگزاری فصلی گردهمایی‌های صنفی گفت: در گردهمایی آتی سازمان که در بهار ۹۷ برگزار می‌شود گزارشی از برنامه‌های سازمان را ارایه می‌کنیم. تلاش هیات مدیره بر این است که هر فصل حداقل یک گردهمایی صنفی به منظور شبکه‌سازی میان اعضای صنف و نیز اطلاع‌رسانی برگزار کند.

صنعت فاوا به انباشت خرد جمعی نیاز دارد

در این مراسم آزاده داننده رئیس سومین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به دلایل برگزاری این گردهمایی صمیمانه اشاره کرد و گفت: هیات مدیره پنجم سازمان در آستانه فعالیتش تصمیم گرفت با هدف تقدیر از اعضای هیات مدیره چهارم و به منظور افزایش همدلی و اتحاد صنفی این دورهمی را برگزار کند. داننده با تاکید بر اینکه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه و پیشبرد نیازمند انباشت خرد جمعی است، ادامه داد: برای داشتن یک زندگی پویای صنفی در این حوزه که بسیار پرتحرک و متغیر است، درک مقوله همراهی و پشیتبانی صنفی بسیار حائز اهمیت بوده و این همراهی جز با ارائه پیشنهادها و انتقادهای سازنده اعضای صنف در عین همدلی میسر نخواهد شد. به گفته داننده، برگزاری این قبیل رویدادها، نشان از زندگی صنفی، پویایی و استمرار آن دارد.

تلاش کردیم سازمان به جایگاه واقعی‌اش برسد

در بخش دیگری از این مراسم ناصرعلی سعادت رئیس چهارمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ضمن تشریح خط کلی فعالیت‌های سازمان در سه سال گذشته تاکید کرد: قطعا ارتقاء جایگاه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات اهمیت والایی دارد و هیات مدیره چهارم حداکثر تلاش خود  را از طرق مختلف در این خصوص انجام داد تا سازمان را به جایگاه واقعی‌اش برساند. سعادت  در سخنرانی خود از تلاش‌های همکاران دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و کشور برای پیشبرد اهداف این تشکل مردم نهاد طی سه‌سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

تاکید بر اتحاد صنفی و دوری از هرگونه جدایی

در بخش دیگری از این مراسم امیرحسین سعیدی نائینی رئیس اولین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با اشاره به لزوم حفظ اتحاد صنفی گفت: بزرگترین سرمایه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، اتحاد و انسجام صنف است و تنها وحدت صنفی می‌تواند منجر شود منافع بخش خصوصی در راستای منافع ملی و اهداف کشور پیش رود. سعیدی نائینی با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی صنفی و دوری از هرگونه کینه و جدایی گفت: از آحاد صنف می‌خواهم تحت هیچ شرایطی به یکدیگر تهمت نزنند و همگی با تمسک به همدلی و اتحاد، برای دستیابی به اهداف صنف تلاش کنند. او ضمن سپاسگزاری از فعالیت‌های اعضای هیات مدیره چهارم، برای فعالیت پنجمین دوره هیات مدیره سازمان آرزوی موفقیت کرد و ادامه داد: از صمیم قلب از تلاش‌های آقای سعادت و اعضای هیات مدیره چهارم تشکر می‌کنم. قطعا وجود اختلاف سلیقه‌ها، جزء جدایی ناپذیر فعالیت صنفی است و آنچه اهمیت دارد حفظ اتحاد و انسجام است.پرویز رحمتی رئیس دومین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در این مراسم از کوشش‌های هیات مدیره چهارم سازمان تقدیر کرد و گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مانند هر تشکل دیگری در هر دوره از فعالیتش در کنار دستاوردهای مختلف، اختلافات و نواقصی نیز داشته است اما این موضوع هرگز مانع نشده تا قدم‌های مشخصی رو به جلو برداشته نشود. رحمتی در رابطه با فعالیت هیات مدیره پنجم سازمان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم اعضای هیات مدیره پنجم سازمان هم بتوانند همچون دوره‌های گذشته برای تعالی سازمان دستاوردهای قابل توجهی ارائه کنند.

حراج هدیه تقدیر رئیس هیات مدیره چهارم برای کمک به هموطنان زلزله زده

در بخش تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت رئیس چهارمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، ناصرعلی سعادت، ضمن تشکر از سازمان برای برگزاری این مراسم، هدیه تقدیر خود را برای کمک به هموطنان زلزله زده و جذب کمک‌های صنف به حراج گذاشت که این موضوع با استقبال حضار روبه‌رو شد. چهار تن از اعضای صنف شامل محمدعلی یوسفی‌زاده، حمید فروزنده، وحید تائب، حسام میرآرمندهی در این اقدام خودجوش، هدیه تقدیر رئیس چهارمین دوره هیات مدیره سازمان را به قیمت ۵۰ میلیون تومان به نفع هموطنان زلزله زده خریداری کردند و قرار شد این مبلغ برای کمک به این هموطنان هزینه شود.

تقدیر از فعالیت‌های هیات مدیره چهارم، شوراها و دبیرخانه

در بخش تقدیر و تشکر از اعضای هیات مدیره چهارم سازمان که با حضور روسای ادوار هیات مدیره انجام شد، از تلاش‌های ناصرعلی سعادت رئیس چهارمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، باقر بحری نائب رئیس هیات مدیره، مجید صدری نائب رئیس هیات مدیره، آزاد معروفی خزانه‌دار هیات مدیره، علیرضا پورنقشبند، حسین غروی‌رام، بهناز آریا، شاهین اکبریان طبری، علی توسلی، محمدرضا کریمی بدرآبادی، شهاب جوانمردی، سیدعلی آذرکار، علیرضا محمودیان، حجت‌اله مسعودی، فریبا مهدیون، حمید بابادینیا، مهرداد سیجانی، اصغر رضانژاد، حسن بیگی، پژمان زند نامدار، رضا سمیع زاده، بابک صالحی، آیدین عدالت، علی عباس‌نژاد و آرمین قادری، به عنوان اعضای چهارمین دوره هیات مدیره سازمان و عبدالرضا زندیه وکیل و جواد برادران حق به عنوان بازرسان سازمان با ارائه تمبر یاد بود و تندیس سازمان تقدیر و تشکر به عمل آمد.در بخش تقدیر از اعضای شورای انتظامی بدوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از تلاش‌های حمید فروزنده (رئیس) حجت‌اله مسعودی (نایب رئیس) محمد یوسفیان و اصغر رضانژاد (اعضای شورا) و بهداد عباسی (عضو حقوقدان) با ارائه تمبر یادبود و تندیس سازمان، تقدیر و تشکر شد.در بخش تقدیر از اعضای شورای انتظامی تجدیدنظر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، از تلاش‌های حسین سرتیپی ( رئیس)، مهرداد ذولفقاریان (نایب رئیس)، محمدرضا کریمی، رضا حیدری و علی موسوی (اعضا) با ارائه تمبر یادبود و تندیس سازمان تقدیر و تشکر به عمل آمد.در بخش تقدیر از دبیر سازمان، از سه سال فعالیت اصغر رضانژاد به عنوان دبیر سازمان با ارائه هدایایی  قدردانی شد و سپس همکاران قدیم و جدید دبیرخانه سازمان به ترتیب شامل حسین تبریزی، سعدی رحیمی، فریدالدین مشایخی، ثریا بیک محمدی، سپیده نیکخواه، مریم بابایی، سارا خدامی، رامین نوروزی، بهنام نقاش، محمدرضاسلمان‌پور، بابک زین‌العابدین، میثم علینژاد و مهسا آبشت مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *