اطلاع از تغییرات لحظه‌ای بازار بورس با اپلیکیشن راهکار

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶

راهکار عنوان اپلیکیشنی است که با بررسی لحظه‌ای تغییرات بازار سرمایه و ارسال سیگنال‌های هوشمند به کامپیوتر یا تلفن همراه، کاربران را از تمام موقعیت‌های خرید و فروش بازار بورس آگاه می‌سازد. این استارتاپ توسط شرکت توسعه فناوری سرمایه رادین فعالیت خود را از ابتدای سال ۹۶ آغاز و در آبان‌ماه از اپلیکیشن‌های خود رونمایی کرد.

خدمات

اپلیکیشن راهکار از بخش‌های متنوعی برای آگاه‌سازی کاربران از تغییرات بازار بورس تشکیل شده است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

بخش نبض بازار:راهکار این قابلیت را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند که از تمام اتفاقات لحظه‌ای و معنادار بازار سهام را در کسری از ثانیه مطلع شوند. این بخش کمک می‌کند تا دیگر هیچ‌گاه از بازار جا نمانید و محدوده‌های قیمتی و تغییرات صفوف خرید و فروش را در لحظه ببینید.
بخش سیگنال‌ها:در این بخش تمرکز بر تحلیل قیمت و حجم در طول زمان است. این محاسبات به صورت لحظه‌ای با هر تغییر قیمت بازار برای تک تک نمادها انجام شده و برای کاربر ارسال می‌شوند.
بخش پرتفوی:در این بخش از نرم‌افزار، پرتفوی خود را به صورت انلاین و لحظه‌ای مشاهده می‌کنید. آنچه راهکار را از دیگران متمایز می‌کند، اضافه کردن معاملات اعتباری و ثبت اعتبار کارگزاری‌ها و بهره آن در پرتفوی است. هزینه اعتبار روزانه در ابتدای هر روز بر روی بهای تمام شده هر سهم پرتفوی سرشکن می‌شود تا ارزش واقعی پرتفوی شما محاسبه شود. از دیگر امکانات متمایز این بخش، تعیین حد سود و ضرر توسط کاربر برای هر یک از سهام پرتفوی است و در صورت رسیدن قیمت به حد سود یا ضرر راهکار پیغام مربوطه را در قالب نوتیفیکیشن و یک نشانگر در صفحه برای کاربر ارسال خواهد کرد.
بخش فیلترها:در این بخش از نرم‌افزار کاربر می‌تواند اطلاعات و گزارشات دریافتی از سیستم را بر اساس نیاز خود شخصی‌سازی کند. کافیست نام نمادها یا صنایع مورد نظر خود را وارد کنید تا تنها گزارشات مربوط به این دسته از نمادها برای شما ارسال شوند. همچنین در انتهای این بخش تنظیمات مربوط به نوتیفیکیشن‌های دریافتی کاربران روی نرم‌افزار موبایل قابل انتخاب هستند.
صفحه اطلاعات نماد:راهکار سعی بر این داشته تا با ارائه امکانات متنوع و کاربردی، کاربر را از رصد مداوم وبسایت‌های اطلاع‌رسانی بازار بورس مانند TSETMC تا حد امکان بی‌نیاز کند. برای دسترسی به این بخش کافیست روی نام آبی رنگ هر نماد در بخش نبض بازار یا سیگنال‌ها کلیک کنید تا صفحه ای شامل نمودار یک ساله قیمت آن نماد، سفارسات خرید و فروش، قیمت و حجم لحظه‌ای، امار معاملات حقیقی و حقوقی و… برای شما ظاهر شود.⁣


به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت راهکار مراجعه نمایید و اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن iOS آن را دانلود کنید.
راهکار را از طریق تلگرام دنبال کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *