رونمایی از سامانه آنلاین مدیریت املاک سایما

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶

سامانه یکپارچه آنلاین مدیریت املاک سایما به منظور ایجاد بازاری برای مشاورین املاک رونمایی شد.

درباره سایما

ثبت تقاضاهای املاک، ثبت قراردادهای منعقدشده در دفاتر مشاورین املاک، ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به مشتریان و … از طریق این سامانه فراهم شده است.
مشیری مدیرعامل سایما:”این محصول که در حوزه فعالان مشاورین املاک ارایه شده است، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر اجرای آنلاین سامانه از طریق اینترنت با موبایل، تبلت و کامپیوتر، همچنین انتشار اطلاعات ملک‌ها و تقاضاهای ثبت‌شده مشاوران املاک در وبسایت جامع صنعت ساختمان و عمران و املاک زیماکالا را ارایه کند.

او این محصول را نتیجه بیش از ۱۸ ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: تجزیه و تحلیل سیستم نرم‌افزاری، طراحی و برنامه‌نویسی برای تولید این محصول از بهمن ۹۴ آغاز و امسال آماده رونمایی شد. مشیری تاکید کرد: این سامانه برای تأمین امنیت اطلاعات مشاورین املاک با استفاده از تکنولوژی و روش‌های نوین ASP.NET نوشته شده است و یکی از اصلی‌ترین مزایای آن ارتباط با وبسایت جامع ساختمان و عمران و املاک زیماکالا است که این بستر را برای مشاورین املاک فراهم می‌کند تا اطلاعات ملک‌ها با مشخصات دفاتر مشاورین املاک در وبسایت منتشر شود. همچنین آگهی‌های ملک‌ها و تقاضاهای ثبت‌شده توسط کاربران وب‌سایت زیماکالا بر اساس منطقه آن آگهی به مشاورین آن منطقه اطلاع‌رسانی می‌شود.


به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به سامانه سایما مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *