اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶

نتایج انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران اعلام شد.

برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران که پیش از این به دلیل عدم موفقیت نامزدها برای جمع‌آوری امضای برگه حسن شهرت خود از سوی اعضای صنف، تا هفتم دی‌ماه تمدید شده بود امروز با حضور جمعی از فعالان صنف برگزار و نتیجه آن اعلام شد.

اسامی برگزیدگان دومین دوره انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران

برگزیدگان پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در چهار شاخه شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، مشاوران و بازرس به شرح زیر اعلام شد.


در شاخه شرکت‌ها به ترتیب محمدعلی یوسفی زاده با ۹۵۶ رای، وحید تائب با ۸۴۴ رای، رضاکرمی با ۸۲۰ رای، شهاب جوانمردی با ۷۷۰ رای، سیدعلی آذرکاربا ۷۵۶ رای، مریم خاوازی با ۷۳۰ رای، محمدباقر اثنی عشریبا ۷۲۶ رای، محمدرضا حدادی با ۷۲۲ رای، سعید محمدی با ۷۱۰ رای، جعفر محمدی با ۶۹۲ رای، حسام میرآرمندهی با ۶۶۶ رای، وحید صدوقی با ۶۵۳ رای، محمد فاطمی اردکانی با ۶۲۲ رای، پرشاد صفایی فراهانی با ۶۱۷ رای، احسان اله مدیری با ۵۴۱ رای همگی به عنوان اعضای اصلی و حمید یزدانی با ۵۳۰ رای، حمید بابادی نیا با ۴۷۶ رای، مازیار گنجه‌ای با ۴۴۲ رای هر سه نفر به عنوان اعضای علی البدل به پنجمین دوره هیات مدیره سازمان راه یافتند.

در شاخه مشاوران، علیرضا کشاورز جمشیدیان با ۱۲۱ رای، مهرداد خداوردیان با ۱۲۰ رای، مجتبی مددخانی با ۹۸ رای همگی به عنوان اعضای اصلی و علی عباس نژاد با کسب ۹۱ رای به پنجمین دوره هیات مدیره سازمان راه یافتند.

در شاخه فروشگاه‌ها، سیامک غنیمی فر با ۱۰ رای، حمید توسلی با ۸ رای، احسان بیات با ۷ رای به عنوان اعضای اصلی و بابک صالحی با ۳ رای به عنوان عضو علی‌البدل برگزیدگان شاخه فروشگاه‌های این دوره بودند که به پنجمین دوره هیات مدیره سازمان راه یافتند.

در شاخه بازرس آزاد معروفی به عنوان بازرس اصلی و عبدالرضا زندیه وکیل به عنوان بازرس علی البدل با کسب بیشترین آرا انتخاب شدند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *