برنامه‌های ویژه ریحون به مناسبت یلدا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶

سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، به مناسبت شب یلدا، برنامه‌های ویژه‌ای را برای کاربرانش تدارک دیده است. مثل انجام یک بازی شگفت‌انگیز و برنده شدن کلی جایزه جذاب، شرکت در رویداد رعد، رویداد ویژه استان البرز با عنوان جشنواره بزرگ یلدا و بسیاری موارد دیگر که همه و همه برای شب یلدا تدارک دیده‌ شده‌اند.

بازی کن! جایزه‌بگیر!

از تاریخ ۲۸‌ الی ۳۰‌ آذرماه، به مدت سه روز، با مراجعه به صفحه مخصوص بازی یلدا در سایت ریحون، در کنار انجام یک بازی جذاب، برنده کلی جایزه شگفت‌انگیز شوید. انجام بازی بسیار ساده است. به‌طوری‌ که شما پس از ورود با حساب کاربری ریحون یا تایید شماره تلفن همراه، می‌توانید بازی یلدا را انجام دهید و برنده جوایز ویژه ریحون شوید. به خاطر داشته باشید که در این بازی همه برنده می‌شوند و شما تا ساعت‌های پایانی شب یلدا فرصت دارید تا در این بازی شرکت کنید.

شرکت در بازارچه رعد!

از تاریخ ۲۸ آذر تا اول دی‌ماه، می‌توانید به غرفه ریحون در بازارچه رعد به آدرس شهرک غرب، هرمزان، پیروزان جنوبی، پلاک ۷۴ مراجعه کنید و در کنار دریافت هدیه ویژه یلدا ریحون (جعبه شگفت‌انگیز)، از کارت‌های ویژه یلدا با ۳۰% تخفیف سفارش آنلاین غذا تا سقف ۱۰ هزار تومان بهره‌مند شوید.


جشنواره بزرگ یلدا!

از تاریخ ۲۷‌ تا ۲۹‌ آذرماه، جشنواره بزرگ یلدا با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به همراه هنرمندان محبوب سازمان صداوسیما یعنی محمدرضا گلزار، سالار عقیلی و فرزاد فرزین برگزار می‌شود. در این جشنواره با مراجعه به غرفه ریحون، در کنار دریافت هدیه ویژه یلدا ریحون (جعبه شگفت‌انگیز)، از کارت‌های ویژه یلدا با ۳۰% تخفیف سفارش آنلاین غذا تا سقف ۱۰ هزار تومان بهره‌مند شوید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *