دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و بازدید مقامات از غرفه ترابرنت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶

اولین روز نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، راهسازی و راهداری با حضور مقامات دولتی و خصوصی آغاز به کار کرد و شرکت ترابرنت به عنوان اولین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل ایران به همراه سرمایه‌گذاران دانش‌بنیان خود در این نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مهرداد فلاح مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات‌ سازمان راهداری، داود کشاورزیان معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از غرفه‌ ترابرنت در ساعت‌های اولیه افتتاح نمایشگاه، بازدید کردند. وزیر راه و شهرسازی، ضمن حضور در غرفه‌ ترابرنت و ابراز خرسندی از توانایی جوانان در حوزه‌های مختلف استارتاپ و دانش‌بنیان، گفت: باعث امیدواری است که نیروهای جوان بتوانند در حوزه‌های مختلف صنعت حمل‌ونقل، کمک‌رسان و گره‌گشا باشند.

وی همچنین ضمن اعلام حمایت از طرح اولین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل، افزود: ما آماده‌ پذیرش تمام طرح‌ها و راهکارهای عملی، برای حضور در زمینه‌های بین‌المللی حمل‌ونقل هستیم. همچنین در ادامه، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری، در پاسخ به سوال مطرح شده در زمینه‌ جایگاه حمل‌ونقل اینترنتی در ایران گفت: راه بسیار روشن و امیدوارکننده‌ در پیش‌روی شرکت‌های استارتاپ و دانش‌بنیان حمل‌ونقل قرار دارد و پیش‌بینی کرد که تا دو سال آینده تمام صنعت حمل‌ونقل ایران به صورت اینترنتی و از طریق پایانه‌های مجازی انجام خواهد شد.


وی همچنین درباره حمایت از چنین استارتاپ‌هایی افزود: استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌ی حمل‌ونقل، بدون شک حمایت همه‌جانبه‌ سازمان راهداری را همراه خود خواهند داشت و تمام مجوزهای لازم برای پیشرفت کاری آن‌ها از طریق این سازمان صادر خواهد شد.

دومین‌ نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل تا  ۲۸ آذرماه ادامه دارد و ترابرنت در غرفه ۱۴۶ میزبان بازدیدکنندگان است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *