اختلال در سامانه ای‌نماد چه مشکلاتی را در پی داشت؟

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶

سامانه نماد اعتماد الکترونیکی بیش از ۲۰ روز بدون اطلاع قبلی از دسترس خارج شد که این موضوع، افت شدید سرعت بارگذاری، تاثیر منفی در سئو و مشکلات بسیاری برای وبسایت‌ها را به دنبال داشت. در پی اختلالات پی در پی این سامانه, نامه ای از سوی رییس انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی خطاب به رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به شرح ذیل صادر گردید:

جناب آقای صادق زاده
ریاست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

با سلام
همانطور که مطلع هستید، سامانه صدور نماد اعتماد الکترونیکی بیش از بیست روز است که بدون اطلاع قبلی دچار اختلال و قطعی شدید است. این موضوع کسب‌وکارهای اینترنتی را دچار مشکلات عدیده‌ای از جمله با شرکت‌های پرداخت الکترونیک نموده است. جای بسی تاسف است که در این مدت هیچ یک از استارتاپ‌ها نتوانستند نماد خود را دریافت نمایند.
انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی با توجه به حساسیت موضوع و درخواست بی‌شمار کسب‌وکارهای اینترنتی وظیفه خود می‌داند پیگیر مشکل فوق تا زمان رفع آن و یا هر تصمیم دیگری که کسب‌وکارهای اینترنتی را از مشکلات فعلی رها کند باشد.
شایسته است مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تمام تلاش خود را جهت پایان دادن به بحران فوق بکار گرفته و اطلاع‌رسانی لازم جهت تنویر افکار را انجام دهد.


حمیدرضا اعتدال مهر
رئیس انجمن

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *