بقچه سرویس آنلاین سفارش نان تازه

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶

بقچه استارتاپی است که با ارایه سرویس خود، امکان سفارش آنلاین نان را فراهم ساخته و از پاییز ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نموده است.

خدمات

بقچه سرویس خود را از طریق وبسایت و اپلیکیشن‌های iOS و اندروید ارایه می‌کند. از طریق این سرویس می‌توانید نان سنگک و بربری (ساده و کنجدی) مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید تا پیک‌های بقچه از نانوایی‌های محدوده شما، نان تهیه کرده، در کیسه پارچه‌ای قرار داده و درب منزل تحویل دهند که البته علاوه بر هزینه نان مبلغ ۲۵۰۰ تومان بابت هزینه ارسال از شما دریافت خواهد شد. امکان ثبت سفارش در بقچه، روزها از ساعت ۷ الی ۱۱ و شب‌ها ۱۷ الی ۲۱ است. در حال حاضر این مجموعه تنها در مناطق خاصی از تهران فعالیت دارد و به گفته مدیرعاملش تا یک سال و نیم آینده، کل تهران را پوشش خواهد داد.

سرویس شرکتی

بقچه سرویس ویژه‌ای برای شرکت‌ها ارایه می‌دهد، که این موضوع می‌تواند برای مجموعه‌های بزرگ و شرکت‌های استارتاپی جذاب باشد. در سرویس شرکتی بقچه، هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از ۲۰ عدد حذف می‌گردد و مجموعه می‌تواند هزینه نان‌ها را در انتهای هر ماه تسویه کند. همچنین در سرویس شرکتی، بقچه تضمین می‌دهد که نان‌ها رأس ساعتی معین تحویل داده شود.


ویژگی‌ها

امکان مشخص کردن زمان دریافت سفارش، امکان ثبت امتیاز و ارسال نظر در مورد سفارش، بسته‌بندی بهداشتی، تحویل نان داغ و تازه از جمله ویژگی‌های بقچه به شمار می‌رود.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت بقچه مراجعه نمایید و یا اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن iOS آن را دانلود کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *