هرچیز، سامانه نمایش محتوای کانال‌های تلگرام

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶

هرچیز عنوان سامانه‌ای است که جهت اجماع محتوای کانال‌های تلگرام راه‌اندازی شده تا کانال‌های تلگرام بتوانند تمامی اطلاعات خود از جمله عکس،فیلم، فایل و… را بر روی این سامانه قرار دهند.

خدمات

کانال‌ها با استفاده از این سامانه می‌توانند مطالب کانال خود را بدون صرف هزینه و به صورت خودکار در یک سایت نگهداری کنند، در صورت فیلتر شدن اطلاعات خود را از دست ندهند و در نتایج موتورهای جستجو دیده شوند.

ویژگی‌ها

استفاده از امکانات مدیریتی از جمله ویرایش پست فرواردی و حذف لینک، امضا متن، نظر سنجی به صورت اختصاصی، قراردادن آرم روی پست‌های تصویری کانال، دور زدن محدودیت‌های تلگرام مانند محدودیت کارکتر و ایجاد دسترسی مدیرتی ربات به تمام مدیران کانال از جمله ویژگی‌های هرچیز به شمار می‌رود.


راهنمای استفاده و عضویت در سامانه هرچیز:

مدیران کانال‌های تلگرام جهت انتشار مطالب خود در وبسایت هرچیز، می‌بایست ربات سامانه به نشانی harchyzbot@ را استارت و مطالب کانال خود را برای آن فروارد کنند. جهت انتشار اتوماتیک مطالب کانال روی سایت و استفاده کامل از امکانات، باید کانال عضو سامانه هرچیز شود به این صورت که سازنده کانال، ربات سامانه را استارت و مدیر کانال خود می‌کند. در صورتی که سازنده کانال بخواهد مطالب کانال فقط بر روی سایت نمایش داده شود دسترسی ربات جهت مدیریت کانال را فقط در حالت افزودن عضو قرار می‌دهد و اگر بخواهد از امکانات مدیریت کانال نیز استفاده کند دسترسی را برای گذاشتن و ویرایش پست ایجاد می‌کند.

به منظور استفاده از خدمات به وبسایت هرچیز مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *