شرینو، شبکه اجتماعی خرید

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶

شرینو شبکه‌ای اجتماعی است که مانند اینستاگرام و پینترست طراحی شده با این تفاوت که برای فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را فراهم ساخته تا بتوانند کالاهای خود را به منظور فروش در این شبکه به اشتراک بگذارند.

خدمات

فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد، محصولات خود را در شرینو به اشتراک می‌گذارند تا مشتریان یا کاربران عمومی بتوانند مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، کالای منتشر شده را لایک کنند، کامنت بگذارند، کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، حول یک کالا محتوا تولید کنند و آن را خریداری نمایند. تاکنون بیش از ۴۰ هزار کالا از ۳۵ فروشگاه اینترنتی در شرینو به اشتراک گذاشته شده که در دسته‌بندی‌های متنوعی از جمله مد و فشن، سلامت و زیبایی، کالای دیجیتال، صوتی و تصویری، لوازم خانگی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که انتشار کالاهای فروشگاه‌های اینترنتی در شرینو بصورت خودکار و به کمک پلاگین، ماژول‌ها و API انجام می‌شود و این امر سبب به‌روز بودن تغییرات کالا در شرینو است.


ویژگی‌ها

مشاهده کالاهای فروشگاه‌های اینترنتی در یک سایت، اطلاع از نظرات کاربران، استفاده از تخفیف‌های ویژه، قابلیت به اشتراک گذاری کالا و ارسال رایگان برای خریدهای بیش از ۱۰۰ هزار تومان از ویژگی‌های شرینو به شمار می‌رود.

به منظور استفاده از خدمات به وبسایت شرینو مراجعه نمایید و یا اپلیکیشن اندروید آن را دانلود کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *