بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب در فروشگاه اینترنتی کتاب فردا

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶

فروشگاه اینترنتی کتاب فردا با بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب دارای مجموعه‌ای از کتاب‌های فنی و مهندسی، حقوق، علوم انسانی، مدیریت، روانشناسی و… است.

ویژگی‌ها

ارسال کتاب به سراسر ایران، پشتیبانی آنلاین و توزیع کتب منتشر شده ناشران، مولفان، مترجمان و تأمین کتب مورد نیاز دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

داستان راه‌اندازی

کتابفروشی کتاب‌فردا با هدف ایجاد یک سیستم منسجم و تخصصی فروش کتاب در سال ۱۳۸۹ به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد تا خرید کتاب را به صورت اینترنتی میسر کند. به گفته بنیانگذار این مجموعه، این سیستم بر پایه یک پروژه کارشناسی ارشد در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش، پس از بررسی کامل و همه جانبه نمونه‌های موفق در دنیا از جمله آمازون دات‌کام، کتابفروشی‌های زنجیره‌ای بارنس اند نابل و بوردرز طراحی و پیاده‌سازی شده است. در مرحله اول صرفا کتاب‌های فنی و مهندسی در این شبکه توزیع شد. در ادامه این پروژه مورد توجه یکی از اساتید دانشگاه قرار گرفت و با افزایش سرمایه‌گذاری، سیستم نرم‌افزاری ارتقا یافته و حرکت به سمت پوشش کامل کتاب‌های منتشر شده پارسی در دستور کار قرار گرفت. در سال ۱۳۹۰ کتاب فردا به عنوان اولین کتاب فروشی اینترنتی در فهرست فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک ثبت شد. در تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۹۳، کتاب فردا به صورت کامل به انتشارات نشر کتاب دانشگاهی واگذار گردید تا وارد مرحله جدیدی از فعالیت خود شود.


به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت کتاب فردا مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *