اقدامات اسنپ برای تبدیل شدن به امن‌ترین سرویس هوشمند حمل‌ونقل

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶

اسنپ برای تبدیل شدن به امن‌ترین سرویس هوشمند حمل و نقل ایران گام‌هایی برداشته و اقداماتی در نظر گرفته است.

با توجه به مشکلاتی که اخیرا امنیت برخی سرویس‌های حمل‌ونقل مانند اسنپ را زیر سوال برده بود و اخباری که پس از انتشار، کاربران این سرویس را نگران کرده بود، اسنپ تصمیم گرفت اقداماتی در جهت بهبود امنیت سرویس خود انجام دهد و سرویس خود را برای تبدیل شدن به امن‌ترین سرویس هوشمند حمل‌ونقل ایران آماده کند.

زین پس رانندگانی که قصد همکاری با اسنپ را دارند، باید با سپری کردن ۳ مرحله در نظر گرفته شده (پیش‌ثبت‌نام، کنترل و تطبیق مدارک، احراز هویت) به ناوگان هم‌راهان اسنپ راه یابند.


پیش ثبت‌نام

از دو هفته پیش تا کنون مرحله پیش‌ثبت‌‌نام آنلاین و کنترل اولیه به مراحل عضو شدن هم‌راهان اضافه شده است. هر بازاریاب میدانی اسنپ آموزش می‌بیند که به متقاضیان نحوه نصب اپلیکیشن به‌روزشده هم‌راهان و پرکردن فرم آنلاین پیش‌‌ثبت‌ نام را توضیح دهد. متقاضی پس از پر کردن فرم پیش‌ثبت‌‌نام به نزدیک‌ترین دفتر سیار اسنپ شهرش فراخوانده می‌شود.

کنترل و تطبیق مدارک

اینجا مرحله‌ای است که در دفتر سیار اسنپ اتفاق می‌افتد و کارشناس بازاریابی اسنپ وارد فرآیند ثبت‌‌نام می‌شود. او آموزش‌های لازم را می‌بیند تا فرم‌های پیش‌‌ثبت‌‌نام هر متقاضی را با اصل مدارک آن‌ها تطبیق دهد. ابتدا مدارک شناسایی متقاضی کنترل می‌شود و پس از تطبیق عکس گواهینامه با چهره او، مدارک وسیله نقلیه شخص با خودرو تطبیق داده می‌شود. پس از پایان فرآیند کنترل، عکس پرسنلی از فرد متقاضی گرفته می‌شود. همه مدارک تطبیق‌ داده و جمع‌آوری شده به دفتر اصلی اسنپ ارجاع داده می‌شوند تا مرحله سوم شروع شود. لازم است بدانید که تا پایان مرحله سوم و احراز هویت، اپلیکیشن شخص متقاضی فعال نمی‌شود و عضو ناوگان هم‌راهان اسنپ نیست.

احراز هویت

یک تیم در دفتر اصلی اسنپ مستقر شده‌اند و کار آنها اعتبارسنجی اطلاعات جمع‌آوری شده در دو مرحله قبل است. اگر هویت متقاضی احراز شود، فرآیند ثبت‌نام تکمیل می‌شود و اپلیکیشن برای او فعال خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *