گزارش تصویری از دومین همایش توسعه‌دهندگان iOS ایران

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶

در آخرین پنجشنبهاز تابستان سال ۱۳۹۶، دومین همایش توسعه‌دهندگان آی او اس ایران با حضور تعداد زیادی از جوانان علاقمند به یادگیری برنامهنویسی برای گوشیهای موبایل در مرکز همایشهای پارک ساحلی دارآباد، با همکاری شهرداری منطقه یک تهران برگزار شد. در این رویداد یک روزه، شرکتکنندگان علاوه بر حضور در کارگاههای تخصصی، پای صحبت جمعی از موفقترین توسعهدهندگان و بازیسازان کشور نشستند تا با چالشهای عرضهی اپلیکیشن موبایل و روشهای موفقیت در بازار نرم‌افزاری کشور آشنا شوند.


کارگاههای فنی اصول طراحی رابط کاربری، ارتقای امنیت اپلیکیشنها، بهکارگیری موتورهای بازیسازی و انتخاب بهترین زبان برنامهنویسی در کنار پنلهای گفتگوی تخصصی با حضور مدیران و توسعهدهندگان عناوین موفقی همچون بازی دنده دو، اپلیکیشن اسنپ فود، فروشگاه نرم‌افزاری سیب‌اپ، بازی محبوب کوئیز آف کینگز، فروشگاه اینترنتی بامیلو، سرویس تاکسی آنلاین تپ‌سی و استودیو بازیسازی تاد، بخشی از برنامههای در نظر گرفته شده برای این رویداد فناورانه بودند.

گفتنی است که بنیانگذاران و کارآفرینان مجموعهای از برترین استارتاپها و کسب‌وکارهای اینترنتی نظیر همیار وردپرس، فروشگاه لیون کامپیوتر، مجموعهی ایدهپردازان، پیمنت ۲۴، هاست ایران، آکادمی تحول دیجیتال، وبسایت مجید آنلاین، سرویس تاکسیآنلاین کارپینو، انجمن توسعهدهندگان وب فارسی، مجموعهی صبا ایده و آسیاتک نیز از مهمانان ویژهی این مراسم بودند تا فرصت مناسبی برای بهاشتراکگذاری تجربیات ایشان با کارآفرینان جوان فراهم شود.

در اختتامیهی دومین دورهی همایش توسعه دهندگان آی او اس ایران نیز شرکتکنندگان در مسابقه، به معرفی اپلیکیشنهای خود پرداختند که به نفرات برتر از طرف حامیان مراسم، جوایز و تندیسهای یادبود اهدا شد.

می توانید با هشتگ‌های #appleconf و #IADC مطالب بیشتری از رویداد را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید. همچنین تابستان سال ۹۷ نیز سومین همایش توسعه‌دهندگان iOS (اپل) قوی‌تر از امسال برگزار خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *