انتقال و دریافت وجه با اپلیکیشن پی‌پینگ

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

پی‌پینگ به منظور ارتقاء و سهولت استفاده از خدمات خود، به تازگی از اپلیکیشن iOS و اندروید خود رونمایی کرد.

چندی پیش استارتاپ پی‌پینگ که در حوزه فینتک فعالیت می‌کند و امکان ایجاد درگاه اختصاصی برای اشخاص و شرکت‌ها را فراهم آورده است، اپلیکیشن‌های موبایل خود را منتشر کرد.

خدمات

اپلیکیشن پی‌پینگ بستری امن جهت دریافت و ارسال پول برای دریافت بدهی و یا دریافت وجه و فروش برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، خیریه‌ها و اشخاص حقیقی است. بدین صورت که شماره کارت و شبای بانکی به یک شناسه در پی‌پینگ تبدیل شده و درگاه اختصاصی جهت نقل و انتقالات بانکی ایجاد می‌شود.
دریافت وجه: مبلغی که می‌خواهید دریافت کنید را ابتدا مشخص کرده و از لیست مخاطبین در اپلیکیشن، پرداخت کننده را انتخاب کنید. پی‌پینگ برای آنها لینکی پیامک یا ایمیل می‌کند که می‌توانند بدون ثبت‌نام در پی‌پینگ و از طریق درگاه‌های امن بانکی اینترنتی به شما پرداخت کنند.
پرداخت: مبلغ پرداختی را ابتدا مشخص می‌کنید، از لیست مخاطبین دریافت‌کنندگان را انتخاب کرده تا از طریق درگاه امن بانکی برای آنها وجه مورد نظر ارسال شود.


بعد از هر پرداخت، فاکتور آن برای ارسال کننده و دریافت کننده ارسال می‌شود و گزارش آن‌ها نیز در حساب کاربری پی‌پینگ ذخیره خواهد شد. لازم به ذکر است که اپلیکیشن پی‌پینگ تنها بخشی از خدمات متنوع پی‌پینگ برای ارسال و پرداخت پول، راحت تر از همیشه است.

به منظور استفاده از خدمات می‌توانید نرم‌افزار iOS و نرم‌افزار اندروید آن را دانلود کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت پی‌پینگ مراجعه نمایید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *