سنجش تبلیغات، سرویسی برای بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

نظربازار از سرویس جدید خود به نام (سنجش تبلیغات) رونمایی کرد.

قالب‌های سنجش اثر بخشی تبلیغات که به تازگی به عنوان یکی از سرویس‌های نظربازار معرفی شده است به کاربران کمک می‌کند تا از بازخورد‌های احتمالی درباره کمپین تبلیغاتی خود آگاه شوند و در نتیجه با توجه به بازخورد، آن را بهینه‌سازی کنند و در نهایت به مطمئن‌ترین شکل ممکن کمپین خود را آغاز نمایند. درحال حاضر امکان سنجش عکس، متن، ویدیو و صدا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

ویژگی‌ها

استفاده از این سرویس، به بهینه‌سازی تبلیغ کمک کرده و سپس آن را نمایش می‌دهد و با افزایش نرخ کلیک، امتیاز کیفی بالاتری را به دست خواهد آورد. در نهایت تبلیغات در بهترین مکان‌های ممکن نمایش داده خواهد شد و هزینه به بهترین نحو مدیریت می‌شود. مواردی مانند: باورپذیری، قابل فهم بودن، مرتبط بودن با نیاز مخاطب، احتمال خرید و سفارش به دیگران برای کاربر مشخص و توسط یک نمودار راداری مقایسه آن‌ها انجام می‌شود.


هزینۀ این سرویس ۴۹۹ هزار تومان است که در حال حاضر به صورت «رایگان» در اختیار کاربران ویژه قرار گرفته است.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از این سرویس به این لینک مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *