زیروف، خرید و فروش مبلمان و سرویس خواب

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

وبسایت زیروف از سال ۱۳۹۶ با هدف خرید و فروش مبلمان و سرویس خواب نو و کارکرده کار خود را آغاز کرده است. کاربران با مراجعه به این وبسایت از قیمت انواع مبلمان، سرویس خواب یا میز و صندلی در شهر خود باخبر می‌شوند و در صورت انتخاب محصول مورد نظر می‌توانند با فروشنده یا تولید کننده آن تماس حاصل نمایند و مراحل خرید را به صورت حضوری دنبال کنند.

خدمات

فروشندگان: زیروف برای تمامی فروشگاه‌ها بستری فراهم آورده است تا بتوانند به سادگی محصولات خود را برای فروش گذاشته و از طریق وبسایت زیروف به هزاران مشتری در سراسر ایران دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر ثبت‌نام فروشندگان و ثبت آگهی به تعداد نامحدود امکان پذیر است و هیچ گونه هزینه‌ای ندارد.
مشتریان: برای مشتریان که می‌خواهند به به‌روزترین قیمت انواع و مدل مبلمان، سرویس خواب، میز و صندلی و کمد دسترسی داشته باشند نیز این امکان را می‌دهد تا با مراجعه به صفحه دسته‌بندی مورد نیاز خود، از آگهی‌های ثبت شده توسط فروشگاه‌ها و افراد دیگر دیدن کنند و در صورت پسند برای طی کردن مراحل خرید با آنها تماس بگیرند.

ویژگی‌ها

برای فروش بهتر کالاهای فروشندگان، زیروف خدمات ویژه‌ای در اختیار فروشندگان قرار داده است که شامل امکان ثبت اطلاعات سایت و شبکه‌های اجتماعی فروشگاه، تبلیغات برای آگهی در شبکه‌های اجتماعی، آمار بازدید حرفه‌ای از آگهی‌ها و غیره است. همچنین دسته‌بندی‌های متنوع در این وبسایت به کاربران کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان محصول مورد نظر خود را بیابند. در حال حاضر محصولات ارایه شده در زیروف در چهار دسته‌بندی مبلمان راحتی و اداری، سرویس خواب یک نفره و دو نفره، کمد و شلف، میز و صندلی راحتی و اداری قابل دسترسی هستند.


به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت زیروف مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *