صحبت‌های مدیرعامل ایسام در مورد نامزدهای انتخابات هیات مدیره کسب‌وکار مجازی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

فردا روز مهمی برای کسب و کارهای مجازی به شمار می‌رود. تلاش‌های فعالان حوزه مجازی به منظور تشکیل اتحادیه پس از ماه‌ها به ثمر نشست و سبب شد تا فردا رای‌گیری برای انتخاب هیات مدیره این اتحادیه برگزار شود. سام مدن پور مدیر عامل ایسام و عضو هیات مدیره انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی درباره انتخابات فردا به وبنا گفت:

فردا روزى سرنوشت ساز براى همه مایى است که دغدغه پیشرفت در سر داریم. فرصتى طلایى تا نمایندگان کارآمد را روانه اتحادیه کشورى کسب‌وکارهاى اینترنتى نماییم. به همین دلیل است که بر خود واجب دانستم تا چند نکته را درباره کاندیدها متذکر شوم. من به عنوان یکى از فعالان این حوزه، ۵ ستاره را انتخاب مى‌کنم، ٣ تن از پیشکسوتان کسب‌وکارهاى اینترنتى که من خود به عین شاهد بودم که سال‌هاست در پشت و جلوى صحنه مشغول حل مشکلاتمان هستند، با تمامى سازمان‌هاى دولتى مرتبط رایزنى کرده‌اند، مشکلات صنف را مى‌شناسند و مدت‌هاست حتى بدون آنکه بدانیم برایمان چاره جویى مى‌کنند. آقایان الفت‌نسب، اعتدال‌مهر و سعیدنژاد.

٢ ستاره دیگر منتخب من صاحبان بیشتر شنیده شده‌هاى صنعت اینترنت هستند، آقایان شاهکار و محمدى.
عزیزانى که راه پر پیچ و خمى را طى کرده‌اند و نه تنها چالش‌هاى فراوانى را پشت سرگذاشته‌اند بلکه تا این نقطه از راه را از بَر هستند. مدیران قابل دیجى‌کالا و اسنپ خوب مى‌دانند که ما درگیر چه مشکلات احتمالى‌اى هستیم و خودشان نیز چندین برابر آن را تجربه مى‌کنند. پس فرصت را از دست ندهیم و نقطه عطف کسب‌وکارمان را همین فردا محقق سازیم.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *