دعوت از توسعه‌دهندگان به حضور در رویدادهای برنامه آنی کافه‌بازار

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

کافه‌بازار در نظر دارد با هدف معرفی سرویس جدید برنامه‌ی آنی کافه‌بازار و تست کاربردپذیری پنل کاشان (پنل توسعه این برنامه‌ها)، مجموعه رویدادهایی را با حضور تعدادی از توسعه‌دهندگان علاقمند برگزار کند.

برنامه آنی چیست

«برنامه‌ی آنی» مانند دیوار و نبض بازار، این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهد تا برنامه‌هایی را برای اندروید طراحی کنند که کاربر برای اجرای آن نیازی به دانلود،‌ نصب و اختصاص فضایی از حافظه‌ گوشی خود به برنامه را نداشته باشد. محیط توسعه برنامه‌های آنی نیز به گونه‌ای طراحی شده است که فرآیند توسعه و به‌روزرسانی برنامه، ساده‌تر و سریع‌تر از همیشه باشد.
در این رویدادها که با همراهی اعضای تیم برنامه‌های آنی کافه‌بازار برگزار می‌شود، هر تیم شرکت‌کننده، در یک یا دو روز در شهریور ماه ۹۶ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل شرکت کافه‌بازار به توسعه برنامه آنی خود خواهد پرداخت. زمان حضور تیم‌ها، پس از پذیرش ایده، از طریق هماهنگی با نماینده هر تیم، مشخص خواهد شد.

شرکت در این رویداد

توسعه‌دهندگانی که تمایل به توسعه برنامه‌ آنی دارند، پس از ثبت نام و پذیرش ایده توسط تیم برنامه‌های آنی کافه‌بازار، برای شرکت در این رویدادها دعوت خواهند شد. این رویدادها صرفا با هدف توسعه برنامه‌های آنی و بهبود پنل کاشان برگزار می‌شود و تمام حقوق مالکیت معنوی برنامه‌های حاصل از این رویداد، مانند سایر برنامه‌های بازار، در اختیار توسعه‌دهندگان برنامه‌ها خواهد بود.


معیارهای انتخاب تیم

رویدادها برای تعداد محدودی از تیم‌های توسعه‌دهندگان برگزار خواهد شد و تیم‌ها با توجه به معیارهای زیر انتخاب خواهند شد:
۱ـ میزان‌کاربردپذیری ایده در بستر برنامه‌های آنی
۲ـ خلاقیت و نوآوری در ایده و نحوه پیاده‌سازی آن
۳ـ گستردگی جامعه مخاطبان برنامه
۴ـ خلق ارزش پایدار برای کاربران برنامه

شایان ذکر است که برنامه‌های خروجی این رویداد، در صورت تکمیل مراحل توسعه و احراز شرایط کیفی لازم، در بازار منتشر و در صفحه اول بازار معرفی خواهند شد.

توسعه‌دهندگان می‌توانند برای شرکت در این رویداد، حداکثر تا تاریخ ۳ شهریور ۹۶، از طریق تکمیل این فرم ثبت نام کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *