رایچت، پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان است که با نصب افزونه آن امکان گفتگوی مستقیم با بازدیدکنندگان وبسایت فراهم می‌شود.

خدمات

از طریق رایچت می‌توانید کاربران آنلاین و رفتار آنها در وبسایت خود را مشاهده کنید و با توجه به رفتار آنها، پیام‌های هوشمند و یا مستقیم ارسال نمایید و مکالمه را شروع کنید. امکان پشتیبانی و فروش به صورت تیمی، انتقال گفتگو نیز در رایچت وجود دارد.

ویژگی‌ها

در صورتی که به کامپیوتر شخصی خود دسترسی ندارید می‌توانید به راحتی رایچت را به تلگرام خود متصل کنید و با کاربران خود بصورت ۲۴ ساعته گفتگو کنید. حتی امکان مشاهده تاریخچه مکالمات و انتقال در تلگرام وجود دارد. همچنین شخصی‌سازی ابزارک گفتگو (تغییر رنگ، آیکون، تمامی متن‌ها و موقعیت ابزارک)، امکان مشاهده پیام نوشته شده کاربر پیش از ارسال، بایگانی مکالمات انجام شده، مشاهده اطلاعات کاربران (تصویر، ایمیل، موقعیت (شهر و استان)، تعداد بازدید، مدت زمان مشاهده سایت، مرورگر، نسخه مرورگر، سیستم عامل و…)، تحلیل عملکرد کانال‌ها و اپراتورها به صورت روزانه، تعریف پاسخ آماده، رمزنگاری پیام‌ها از جمله ویژگی‌ها رایچت به شمار می‌رود. برای تست رایچت می‌توانید ۱۴ روز به صورت رایگان از این سرویس استفاده نمایید.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت رایچت مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید رایچت را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *